Feedback
I.D.: 85726663

Servicii de verificare tehnică a documentaţiilor tehnico-economice fazele actualizate DALI, inclusiv documentaţii pentru avize, întocmire DTAC, DTOE, Proiect Tehnic pentru obiectivul "Amenajarea, consolidarea şi modernizarea imobililor C1 şi C2 în vederea înfiinţării unei Secţii Clinice Medicală III

Data publicarii
11.08.23 Exista 195.537 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71328000-3
Termenul limita pentru depunere:
18.08.23
Pretul estimativ:
67.500,00 RON - 67.500,00 RON
Documente participare:
  1. CaietSarcini_Formulare_ModelContract.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionare servicii de verificare tehnică a documentaţiilor tehnico-economice fazele actualizate DALI, inclusiv documentaţii pentru avize, întocmire DTAC, DTOE, Proiect Tehnic pentru obiectivul "Amenajarea, consolidarea şi modernizarea imobililor C1 şi C2 în vederea înfiinţării unei Secţii Clinice Medicală III cu Compartiment de Reumatologie şi Centru de Excelenţă în Diagnosticul Bolilor Inflamatorii Reumatice mediate im...
Achiziţionare servicii de verificare tehnică a documentaţiilor tehnico-economice fazele actualizate DALI, inclusiv documentaţii pentru avize, întocmire DTAC, DTOE, Proiect Tehnic pentru obiectivul "Amenajarea, consolidarea şi modernizarea imobililor C1 şi C2 în vederea înfiinţării unei Secţii Clinice Medicală III cu Compartiment de Reumatologie şi Centru de Excelenţă în Diagnosticul Bolilor Inflamatorii Reumatice mediate imun şi Bază de Tratament – Reabilitare Medicală, conform standardelor europene", conform documentatiei atasate. Operatorii economici interesaţi, vor transmite ofertele: - la adresa de e-mail: licitatii@cjc.ro cu Scrisoare de înaintare, conform Formular nr. 1 din Secţiunea Formulare, în care se va preciza obiectul achiziţiei pentru care se ofertează; sau - la adresa: Bdul Tomis nr. 51, Constanţa 900725, Registratura – Consiliul Judeţean Constanţa, în plic sigilat însoţită de Scrisoare de înaintare, conform Formular nr. 1 din Secţiunea Formulare, în care se va preciza obiectul achiziţiei. Ofertantul are obligaţia să prezinte următoarele documente în oferta ce se va depune: - Scrisoarea de înaintare, conform Formular 1. din Secţ Formulare;- Decl priv neîncadrarea în prevederile art. 60 din Lg nr. 98/2016 (evitarea conflictului de interese), cf Formular 4, din Secţ Formulare;- Decl priv respectarea cond de mediu, social şi cu privire la relaţiile de muncă, cf Formular 5, din Secţ Formulare;- Decl de consimţământ priv prelucrarea datelor cu caracter personal, cf Formular 6, din Secţ Formulare; - Decl priv partea/părţile din propunerea tehnică şi financiară care au caracter confidenţial, cf Formular 7; -Acord de subcontractare - dacă este cazul - cf Formular 8; - Acord de asociere - dacă este cazul - cf Formular 9; - Certificat constatator emis de ONRC, din care să rezulte că ob. de activitate coresp. obiectului contractului, se regăseşte în activităţile (cod CAEN) înscrise în certificatul constatator. Datele prevăzute în trebuie să fie reale/actuale la momentul prezentării acestuia. În cazul asocierii/subcontractării se va prezenta certifcatul asociatului/subcontractantului, din care să reiasă obiectul de activitate corespunzător activităţii pentru care este implicat;Propunerea tehnică – se va elabora a i să rezulte descrierea activit ce urmează a se efectua de prestator,asumarea în totalitate a cerinţelor şi specificaţiilor tehnice.; Propunerea financiară -Oferta financiară va cuprinde: Formularul de ofertă - Formular 2 din Secţiunea Formulare însoţit de Centralizatorul de preţuri şi Declaraţia privind acceptarea condiţiilor contractuale conform model Formular nr. 3, din Secţiunea FormulareÎn Formularul de ofertă - Formular 2 din Secţiunea Formulare se va înscrie preţul ofertei în lei, cu şi fără TVA şi va include toate cheltuielile aferente serviciului prestat Eventualele amendamente la clauzele contractuale se pot formula sub forma unei solicitări de clarificări, înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de tipărire şi broşare ghid anticorupţie în cadrul proiectului “Creşterea transparenţei, eticii şi integritării la nivelul Judeţului Constanţa", cod SIPOCA 1116/ MySMIS 152010 26.07.22
Dotarea cu utilaje şi ustensile a atelierelor de practică -estetică, cosmetică şi masaj din cadrul Centrului Şcolar de Educaţie Incluzivă “Albatros" Constanţa 31.10.24
Servicii de verificare tehnica a documentatiilor tehnico-economice pentru obiectivul: "Construire terasa acoperita, cu inchideri perimetrale glisante, in vecinatatea spatiului comercial existent in Pavilionul Expozitional Constanta" 19.06.23
Servicii de spalare dezinfectare a instalatiilor de vetilatie, climatizare si incalzire aferente imobilului Centrul de Excelenta in Turism Tomis apartinand/ administrat de Consiliul Judetean Constanta 29.08.23
Servicii de verificare tehnică a documentaţiilor tehnico-economice faza DTAC, DTOE, PT, documentaţii pentru obţinere avize/autorizaţii, pentru obiectivul: "Reabilitare şi modernizare Teatru de Vară Mamaia" 27.09.24
Lucrari de refacere a retelei de conducte de captare a apelor pluviale pentru 1 coloana si lucrari de reparatii scafa gips-carton in biroul 117, aferente imobilului L4, situat in municipiul Constanta, Al.Magnoliei, nr.2 05.03.21
Servicii de mentenanta preventiva si corectiva pentru centralele termice ce deservesc imobile apartinand/ administrate de Consiliul Judetean Constanta 28.01.22
Servicii de verificare tehnica a documentatiei (PT+CS+DE) aferente obiectivului de investitie"Salvarea si punerea in valoare a Mormantului pictat hypogeu", COD SMIS 116048 09.12.20
Servicii de verificare tehnica a documentatiei (PT+CS+DE) aferente obiectivului de investitie "Salvarea si punerea in valoare a Mormantului pictat hypogeu", Cod SMIS 116048 25.11.20
"Servicii de reeditare şi actualizare a materialelor de promovare turistică" 04.09.24