Achiziţionare servicii de verificare tehnică a documentaţiilor tehnico-economice fazele actualizate DALI, inclusiv documentaţii pentru avize, întocmire DTAC, DTOE, Proiect Tehnic pentru obiectivul "Amenajarea, consolidarea şi modernizarea imobililor C1 şi C2 în vederea înfiinţării unei Secţii Clinice Medicală III cu Compartiment de Reumatologie şi Centru de Excelenţă în Diagnosticul Bolilor Inflamatorii Reumatice mediate im...
Achiziţionare servicii de verificare tehnică a documentaţiilor tehnico-economice fazele actualizate DALI, inclusiv documentaţii pentru avize, întocmire DTAC, DTOE, Proiect Tehnic pentru obiectivul "Amenajarea, consolidarea şi modernizarea imobililor C1 şi C2 în vederea înfiinţării unei Secţii Clinice Medicală III cu Compartiment de Reumatologie şi Centru de Excelenţă în Diagnosticul Bolilor Inflamatorii Reumatice mediate imun şi Bază de Tratament – Reabilitare Medicală, conform standardelor europene", conform documentatiei atasate. Operatorii economici interesaţi, vor transmite ofertele: - la adresa de e-mail: licitatii@cjc.ro cu Scrisoare de înaintare, conform Formular nr. 1 din Secţiunea Formulare, în care se va preciza obiectul achiziţiei pentru care se ofertează; sau - la adresa: Bdul Tomis nr. 51, Constanţa 900725, Registratura – Consiliul Judeţean Constanţa, în plic sigilat însoţită de Scrisoare de înaintare, conform Formular nr. 1 din Secţiunea Formulare, în care se va preciza obiectul achiziţiei. Ofertantul are obligaţia să prezinte următoarele documente în oferta ce se va depune: - Scrisoarea de înaintare, conform Formular 1. din Secţ Formulare;- Decl priv neîncadrarea în prevederile art. 60 din Lg nr. 98/2016 (evitarea conflictului de interese), cf Formular 4, din Secţ Formulare;- Decl priv respectarea cond de mediu, social şi cu privire la relaţiile de muncă, cf Formular 5, din Secţ Formulare;- Decl de consimţământ priv prelucrarea datelor cu caracter personal, cf Formular 6, din Secţ Formulare; - Decl priv partea/părţile din propunerea tehnică şi financiară care au caracter confidenţial, cf Formular 7; -Acord de subcontractare - dacă este cazul - cf Formular 8; - Acord de asociere - dacă este cazul - cf Formular 9; - Certificat constatator emis de ONRC, din care să rezulte că ob. de activitate coresp. obiectului contractului, se regăseşte în activităţile (cod CAEN) înscrise în certificatul constatator. Datele prevăzute în trebuie să fie reale/actuale la momentul prezentării acestuia. În cazul asocierii/subcontractării se va prezenta certifcatul asociatului/subcontractantului, din care să reiasă obiectul de activitate corespunzător activităţii pentru care este implicat;Propunerea tehnică – se va elabora a i să rezulte descrierea activit ce urmează a se efectua de prestator,asumarea în totalitate a cerinţelor şi specificaţiilor tehnice.; Propunerea financiară -Oferta financiară va cuprinde: Formularul de ofertă - Formular 2 din Secţiunea Formulare însoţit de Centralizatorul de preţuri şi Declaraţia privind acceptarea condiţiilor contractuale conform model Formular nr. 3, din Secţiunea FormulareÎn Formularul de ofertă - Formular 2 din Secţiunea Formulare se va înscrie preţul ofertei în lei, cu şi fără TVA şi va include toate cheltuielile aferente serviciului prestat Eventualele amendamente la clauzele contractuale se pot formula sub forma unei solicitări de clarificări, înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor