Servicii de verificare tehnică a documentaţiei (PT+CS+DE) aferente obiectivului de investiţie “Salvarea şi punerea în valoare a Mormântului pictat hypogeu", Cod SMIS 116048, în conformitate cu Specificaţiile tehnice ataşate prezentei invitaţii.
Obiectul achiziţiei publice îl reprezintă verificarea documentaţiei : proiect tehnic (PT), detalii de execuţie (DE), caiete de sarcini (CS), breviare de calcul, elaborate de către pr...
Servicii de verificare tehnică a documentaţiei (PT+CS+DE) aferente obiectivului de investiţie “Salvarea şi punerea în valoare a Mormântului pictat hypogeu", Cod SMIS 116048, în conformitate cu Specificaţiile tehnice ataşate prezentei invitaţii.
Obiectul achiziţiei publice îl reprezintă verificarea documentaţiei : proiect tehnic (PT), detalii de execuţie (DE), caiete de sarcini (CS), breviare de calcul, elaborate de către proiectant aferente obiectivului de investiţie « Salvarea şi punerea în valoare a Mormântului pictat hypogeu », inclusiv verificarea modificărilor de soluţii tehnice pe parcursul execuţiei, în conformitate cu prevederile Legii nr.10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare.Oferta va fi însoţită de adresa de înaintare conform Formular nr.1.
Oferta va conţine propunerea tehnică şi propunerea financiară.
Odată cu oferta operatorii economici vor prezenta:
-Certificatul constatator emis de ONRC, din care să rezulte că are capacitatea profesională de a realiza activităţile care fac obiectul achiziţiei. Datele prevăzute în certificat trebuie să fie reale/actuale la momentul prezentării acestuia. Ȋn cazul în care ofertantul câştigător va fi în asociere şi/sau va beneficia de susţinerea unui subcontractant, se va solicita Certificatul ONRC şi de la asociat/subcontractant, pentru partea pe care o realizează fiecare;
-Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 60 din Legea nr 98/2016 privind achiziţiile publice (evitarea conflictului de interese), conform model Formular nr.3 din secţiunea Formulare;
-Declaraţie privind respectarea legislaţiei privind condiţiile de mediu, social şi cu privire la relaţiile de muncă pe toată durata de îndeplinire a contractului, conform model Formular nr.4 din secţiunea Formulare;
-Declaraţia de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal, conform model Formular nr.5 din secţiunea Formulare;
-Declaraţie privind acceptarea condiţiilor contractuale, conform model Formular nr.6 din secţiunea Formulare;
-Declaraţie privind partea/părţile din propunerea tehnică şi financiară care au caracter confidenţial, conform model Formular nr.7 din secţiunea Formulare;
-Declaraţie privind partea/părţile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanţi şi specializarea acestora, conform model Formular nr.8 din secţiunea Formulare, dacă este cazul;
-Acordul de subcontractare, conform model Formular nr.9 din secţiunea Formulare, dacă este cazul;
-Acordul de asociere, conform model Formular nr.10 din secţiunea Formulare, dacă este cazul.
Formularele se regasesc pe site-ul institutiei, www.cjc.ro, la sectiunea Anunturi-Achizitii publice.
Perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile de la data limita de depunere a ofertei.