Feedback
I.D.: 9906774

Servicii de verificare supape centrale termice la DRV Craiova si unitati ale AJFP Olt( Lot I si Lot II).

Data publicarii
30.10.15 Exista 153.864 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71632000-7
Pretul estimativ:
1.693,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
- servicii de verificare supape centrale termice la Lot I si Lot II; Lot I - 4 bucati supape tip BIANCHII cu arc, Dn 2, an fabricatie 2009 montate pe doua cazane cu puterea de 1047 kw/cazan de la DRV Craiova si Lot II - 4 bucati supape cu arc diametru = 1 ? la centrala de la AJFP Olt, Slatina, str. Arcului nr. 2A, - 2 bucati supape cu arc diametru = 1 la centrala de la SFM Caracal, str. Toma Rusca nr. 5-7, - 2 bucati supape...
- servicii de verificare supape centrale termice la Lot I si Lot II; Lot I - 4 bucati supape tip BIANCHII cu arc, Dn 2, an fabricatie 2009 montate pe doua cazane cu puterea de 1047 kw/cazan de la DRV Craiova si Lot II - 4 bucati supape cu arc diametru = 1 ? la centrala de la AJFP Olt, Slatina, str. Arcului nr. 2A, - 2 bucati supape cu arc diametru = 1 la centrala de la SFM Caracal, str. Toma Rusca nr. 5-7, - 2 bucati supape cu arc diametru = 1 la centrala de la SFO Corabia, str. C.A. Rosetti nr. 64, - 2 bucati supape cu arc diametru = ? la centrala de la SFO Bals , str. N. Balceascu nr. 13, conform referatelor de necesitate nr. CRR-DSI 10013/23.10.2015 al Directiei Regionale Vamale Craiova si nr. CRR DSI 9323 / 05.10.2015 al AJFP Olt.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii privind verificarea supapelor de siguranta 15.11.21
Servicii de ridicare a deseurilor selective pentru DGRFP Craiova si unitatile din subordine 29.04.15
Servicii de monitorizare a sisteme lor de alarmare la efracţie/incendiu/control acces la TVCI/incendiu si intervenţie rapidă aflate in folosinţă unităţilor subordonate DGRFP Craiova (respectiv Judetul Olt si Judetul Gorj), pentru o perioada de 24 luni, dupa cum urmeaza: Lot 1: Servicii de monitorizare a sisteme lor de alarmare la efracţie/incendiu/control acces la TVCI/incendiu si intervenţie rapidă aflate în folosinţă unităţilor subordonate DGRFP Craiova pentru Judetul Olt (respectiv Serviciile de Trezorerie si Contabilitate Publica Caracal, Bals si Corabia); Lot 2: Servicii de monitorizare a sisteme lor de alarmare la efracţie si TVCI aflate în folosinţă unităţilor subordonate DGRFP Craiova pentru Judetul Gorj (respectiv Serviciul de Trezorerie si Contabilitate Publică Motru). 01.07.21
Furnizare a 12 000 bucati plicuri C5 autoadeziv cu deschidere pe latura mare, pt DGRFPCR+ sedii  
Furnizare a 12 000 bucati plicuri C5 autoadeziv cu deschidere pe latura mare, pt DGRFPCR+ sedii  
Furnizare a 12 000 bucati plicuri C5 autoadeziv cu deschidere pe latura mare, pt DGRFPCR+ sedii  
Furnizare a 3000 bucati plicuri B4 cu burduf, siliconic, pentru DGRFP Craiova si sedii  
Furnizare a 3000 bucati plicuri B4 cu burduf, siliconic, pentru DGRFP Craiova si unitatile subord.  
Furnizare a 3000 bucati plicuri B4 cu burduf, siliconic, pentru DGRFP Craiova si unitatile subord  
Acord - cadru servicii de service auto (revizii auto periodice, reparatii auto si inspectii tehnice periodice) pentru autoturismele din parcul auto al Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, pe o perioada de 2 ani de la data semnarii acordului cadru sau pana la epuizarea sumelor din acordul cadru, conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 4831/ 18.08.2017 si Caietului de sarcini nr. CRR-DSI 4832/18.08.2017 intocmite de Serviciul Administrativ, Investitii si Ac 29.09.17