Se va incheia un contract de prestari servicii cu o durata de 12 luni, avand ca obiect:
1. Verificarea anuală, repararea si incarcarea stingatoarelor P6 - 9 bucăţi,
2. Verificarea anuală, repararea si incarcarea stingatoarelor P3 - 2 bucăţi,
3. Verificarea anuală, repararea si incarcarea stingatoarelor G5 - 1 bucată,
4. Verificarea anuală, repararea si incarcarea stingatoarelor G2 - 2 bucăţi,
5. Verificare semestriala a 9 h...
Se va incheia un contract de prestari servicii cu o durata de 12 luni, avand ca obiect:
1. Verificarea anuală, repararea si incarcarea stingatoarelor P6 - 9 bucăţi,
2. Verificarea anuală, repararea si incarcarea stingatoarelor P3 - 2 bucăţi,
3. Verificarea anuală, repararea si incarcarea stingatoarelor G5 - 1 bucată,
4. Verificarea anuală, repararea si incarcarea stingatoarelor G2 - 2 bucăţi,
5. Verificare semestriala a 9 hidranţi interiori: 9 bucăti x 2 verificări/an=- 18 verificari
6. Verificare semestrială a 1 (unui) hidrant exterior: 1 bucată x 2 verificări = 2 verificari.
7. Verificare conformitate stingatoare incendiu (conf. Ordin 138/ 23.05.2015, sect. 5, art. 24 – 27) - 37 bucăţi
Serviciile se vor presta in conformitate cu Ordinul 138/2015, Normativul P118-2 din 2013 si reglementarile in vigoare la data prestarilor.
Termen verificare stingatoare: 10.04.2020.
Pretul include toate costurile necesare prestarii serviciilor in conformitate cu prevederile in vigoare (deplasari, detasari, transport, manopera, materiale, testari etc.).