Se va incheia un contract de prestari servicii cu o durata de 12 luni, avand ca obiect:
a)Verificări semestriale ale hidrantilor interiori (9 bucăţi x 2 verificări/an=18 verificari) şi exteriori (1 bucată x 2 verificări = 2 verificari).
b)Verificarea, repararea şi încărcarea stingatoarelor P6 – 40 bucăţi;
c)Verificarea, repararea şi încărcarea stingatoarelor P3 - 2 bucăţi;
d)Verificarea, repararea şi încărcarea stingatoarel...
Se va incheia un contract de prestari servicii cu o durata de 12 luni, avand ca obiect:
a)Verificări semestriale ale hidrantilor interiori (9 bucăţi x 2 verificări/an=18 verificari) şi exteriori (1 bucată x 2 verificări = 2 verificari).
b)Verificarea, repararea şi încărcarea stingatoarelor P6 – 40 bucăţi;
c)Verificarea, repararea şi încărcarea stingatoarelor P3 - 2 bucăţi;
d)Verificarea, repararea şi încărcarea stingatoarelor G5 – 2 bucată;
e)Verificarea, repararea şi încărcarea stingatoarelor G2 – 10 bucăţi;
Contractul va include şi valoarea de 300,00 lei fără TVA care va fi utilizată, dacă este cazul, pentru achiziţia de diverse piese de schimb si materiale pentru stingatoare estimate a fi necesare în perioada de derulare a contractului, în cazul apariţiei unor defecte sau ca urmare a utilizării în cazuri de necesitate sau exerciţii: manometru, furtun, robinet, pulbere, CO2).
Serviciile se vor presta in conformitate cu Ordinul 138/2015, Normativul P118-2 din 2013 si reglementarile in vigoare la data prestarilor.
Termen verificare stingatoare: 15 zile de la predarea stingătoarelor către prestator.
Termen prima verificare hidranţi: 31.05.2023;
Pretul include toate costurile necesare prestarii serviciilor in conformitate cu prevederile in vigoare (deplasari, detasari, transport, manopera, materiale, testari etc.).