Feedback
I.D.: 18856628

Servicii de verificare stingatoare de incendiu aflate in folosinta in spatiilor in care se desfasoara activitatea Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova.

Data publicarii
05.04.17 Exista 34.276 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50413200-5
Termenul limita pentru depunere:
14.04.17
Pretul estimativ:
14.000,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de verificare stingatoare de incendiu aflate in folosinta in spatiilor in care se desfasoara activitatea Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
servicii de verificare a statiilor de pompare pentru incendiu, a hidrantilor interiori si exteriori aferente cladirilor sedii administrative in care se desfasoara activitatea Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova conform referatului de necesitate nr. CRR-DGR 5205/21.07.2016 si ca 10.10.16
servicii de reparare si de intretinere a sistemelor de securitate pentru desfasurarea in conditii de securitate a activitatii in cladirile sedii administrative in care se desfasoara activitatea Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova  
servicii de reparare si de intretinere a sistemelor de securitate pentru desfasurarea in conditii de securitate a activitatii in cladirile sedii administrative in care se desfasoara activitatea Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova 05.09.16
Lucrari de amenajare a spatiilor interioare la sediul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 4432/ 10.10.2018 si caietului de sarcini nr. CRR-DSI 4435/10.10.2018 intocmite de Serviciul Administrativ, Investitii si Achizitii din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, 08.11.18
Furnizare 344 buc. stingatoare portative si carosabile aflate in dotarea Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova 17.12.21
Contract de - servicii de proiectare documentatie obtinere avize de securitate la incendiu pentru cladirile sedii administrative din patrimoniul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, conform referatului de necesitate nr. CRR-DGR 11052/ 16.10.2018 si caietului de sarcini nr. CRR-DGR 11053/ 16.10.2018 intocmite de Compartimentul Intern de Prevenire si Protectie, repartizate pe 5 loturi. Loturilor sunt urmatoarele: Lotul 1 cladire Serviciul Fiscal Municipal Caracal, Lotul 2 cladire Serviciul Fiscal Orasenesc Bals, Lotul 3 cladire Birou Vamal Olt, Lotul 4 cladire Serviciul Fiscal Orasenesc Bailesti, Lotul 5 cladire Serviciul Fiscal Orasenesc Orsova.  
Hârtie copiator pentru buna desfasurare a activitatii Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Dolj si Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica Craiova, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Olt, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Mehedinti, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Gorj, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Valcea, Directia Regionala Vamala Craiova;  
Acord cadru de servicii de casierie tezaur de la unitatile teritoriale ale institutiilor de credit pentru Administratia Judeteana a Finantelor Publice Dolj-Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica- Biroul de Trezorerie si Contabilitate Publica Filiasi si pentru Administratia Judeteana a Finantelor Publice Gorj -Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica- Serviciul de Trezorerie si Contabilitate Publica Motru din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova pentru perioada IULIE 2021-IULIE 2023; 24.06.21
Acord cadru servicii de casierie tezaur de la unitatile teritoriale ale institutiilor de credit prin procedura de achizitie publica a unui acord cadru pentru Administratia Judeteana a Finantelor Publice Dolj-Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica- Biroul de Trezorerie si Contabilitate Publica Filiasi si pentru Administratia Judeteana a Finantelor Publice Gorj -Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica- Serviciul de Trezorerie si Contabilitate Publica Motru din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova; 03.06.19
Acord cadru de servicii de casierie tezaur de la unitatile teritoriale ale institutiilor de credit prin procedura de achizitie publica a unui acord cadru pentru Administratia Judeteana a Finantelor Publice Dolj-Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica- Biroul de Trezorerie si Contabilitate Publica Filiasi si pentru Administratia Judeteana a Finantelor Publice Gorj -Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica- Serviciul de Trezorerie si Contabilitate Publica Motru din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova pentru perioada IULIE 2019-IULIE2021. 08.07.19