Feedback
I.D.: 94450887

,,Servicii de verificare stingătoare şi hidranţi"

Data publicarii
12.03.24 Exista 59.746 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50413200-5
Termenul limita pentru depunere:
22.03.24 10:00
Pretul estimativ:
17.556,72 RON - 17.556,72 RON
Documente participare:
  1. Documentatie atribuire.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
,,Servicii de verificare stingătoare şi hidranţi" Invitaţia de participare ,Caietul de sarcini, Clauzele Contractuale, Anexa 1 si Formularele, se regăsesc ataşate prezentului anunţ publicitar. Anuntul publicitar si formularele se regasesc si postat pe site-ul Consiliului Judetean Salaj www.cjsj.ro la secţiunea: Informaţii publice- Achiziţii publice-Achiziţii directe.Valoarea totală estimată a serviciilor este de 17.556,72...
,,Servicii de verificare stingătoare şi hidranţi" Invitaţia de participare ,Caietul de sarcini, Clauzele Contractuale, Anexa 1 si Formularele, se regăsesc ataşate prezentului anunţ publicitar. Anuntul publicitar si formularele se regasesc si postat pe site-ul Consiliului Judetean Salaj www.cjsj.ro la secţiunea: Informaţii publice- Achiziţii publice-Achiziţii directe.Valoarea totală estimată a serviciilor este de 17.556,72 lei fără TVA/an calendaristic.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
,,Achizitionare apă îmbuteliată pentru dozatoare de apă” 18.10.19
“Achiziţionare abonament TV digital pentru locaţia Zalău, P-ţa 1 Decembrie 1918, nr.11", 20.02.24
“Servicii de asistenta si suport hardware la sistemul informatic implementat prin proiectul “Gestiunea în sistem informatic a registrului agricol şi a altor servicii publice destinate cetăţenilor în cadrul unor unităţi administrativ-teritoriale din judeţul Sălaj", 19.02.24
Servicii de elaborare documentaţii tehnice, faza SF, DTAC, PT şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţie "Execuţie rezervor de apă la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Zalău, inclusiv sisteme de racordare la hidranţi şi drencere" 25.04.23
Servicii de elaborare documentaţii tehnice, faza SF, DTAC, PT şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţie "Execuţie rezervor de apă la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Zalău, inclusiv sisteme de racordare la hidranţi şi drencere" 28.03.23
"Furnizare apă îmbuteliată pentru dozatoare de apă" 08.09.23
"Achiziţionare produse de papetărie, birotică, tonere", 10.01.22
Servicii de proiectare pentru obiectivul “ Sistem de producere a energiei electrice cu panouri fotovoltaice la sediul Consiliului Judeţean Sălaj " 23.04.24
“Servicii de elaborare documentaţie tehnică: Expertiză tehnică, Audit energetic, D.A.L.I. pentru "Reabilitare şi eficientizare energetică a clădirii Consiliului Judeţean Sălaj, situată în Zalău, str. Kossuth Lajos, nr. 71" 20.05.24
Achizitionare PC, server, laptop, tablet PC, imprimante, monitor - Lot 1, Lot 2, Lot 3, Lot 4, Lot 5, Lot 6 25.09.24