Feedback
I.D.: 75183733

Servicii de verificare si avizare tehnica a doc. de decontare a serv. de asistenta medicala

Data publicarii
09.11.22 Exista 103.371 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
85141220-7
Pretul estimativ:
4.200,00 RON - 4.200,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de verificare si avizare tehnica a documentelor de decontare a serviciilor de asistenta medicala, medicamentelor si protezelor cu respectarea prevederilor H.G. Nr. 762/2010, privind conditiile de acordare, în mod gratuit, a asistentei medicale, medicamentelor si protezelor pentru procurori, judecatori, magistrati-asistenti, personalul de specialitate juridica asimilat judecatorilor si procurorilor, precum si pentru...
Servicii de verificare si avizare tehnica a documentelor de decontare a serviciilor de asistenta medicala, medicamentelor si protezelor cu respectarea prevederilor H.G. Nr. 762/2010, privind conditiile de acordare, în mod gratuit, a asistentei medicale, medicamentelor si protezelor pentru procurori, judecatori, magistrati-asistenti, personalul de specialitate juridica asimilat judecatorilor si procurorilor, precum si pentru personalul auxiliar de specialitate din cadrul instantelor si al parchetelor, ale Legii Nr.95/2006 si ale Normelor de Aplicare ale Contractului Cadru. Vom prelua saptamanal, pe baza de proces verbal cererile de decontare(solicitari facute de catre persoanele care se încadreaza în prevederile art.1 (1) din H.G. 762/2010, de rambursare a contributiei personale, respectiv a coplatii din valoarea cheltuielilor pentru asistenta medicala si proteze, prevazute de normele legale în vigoare),centralizate insotite de doc.justificative, de la sediul AC Vom aviza spre decontare lunar aproximativ 450 de cereri; termen de solutionare 225 de cereri la maxim 9 zile. Fiecare cerere va fi insotita de doc. justificativ privind decontarea sau respingerea decontarii. În cazul în care sumele solicitate prin cerere nu se pot rambursa partial sau în totalitate vom mentiona în avizul tehnic ce conditii legale nu sunt îndeplinite. Vom intocmi un centralizator al avizelor tehnice acordate pe care il vom preda impreuna cu cererile de decontare,doc. justificative si avizele tehnice p
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de verificare si avizare tehnica a doc. de decontare a serv. de asistenta medicala  
Servicii de verificare si avizare tehnica a doc. de decontare a serv. de asistenta medicala  
Servicii de verificare şi avizare tehnică a documentelor de decontare a serviciilor de asistenţă medicală, medicamentelor şi protezelor, conform art.8 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr.762/2010 17.11.23
Servicii de verificare şi avizare tehnică a documentelor de decontare a serviciilor de asistenţă medicală, medicamentelor şi protezelor, conform art.8 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr.762/2010 08.12.23
Anulare anunt Servicii de verificare si avizare tehnică a documentelor de decontare a serviciilor de asistenta medicala, medicamentelor si protezelor, conform art.8 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr.762/2010 07.12.23
Servicii de consultanta  
Servicii de consultanţă pentru proiectul „REALIZARE CAPACITĂŢI DE PRODUCERE A ENERGIEI ELECTRICE DIN  
Servicii consultanţă implementare proiect Fondul pentru Modernizare - Surse regenerabile pentru APL  
Servicii de consultanta managementul investitiei Parc Fotovoltaic  
LOT I – „Prestarea serviciilor de asistenta tehnica - dirigenţie de şantier şi SSM pentru investitia Creşterea performantei energetice a Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Oradea”, Cod SMIS 115155 LOT II - „Prestarea serviciilor de asistenta tehnica - dirigenţie de şantier şi SSM pentru investitia Creşterea performantei energetice a Spitalului Clinic Municipal Dr. Gavril Curteanu Oradea”, Cod SMIS 115156 LOT III - „Prestarea serviciilor de asistenta tehnica - dirigenţie de şantier şi SSM pentru investitia Creşterea performantei energetice a Scolii Gimnaziale Dacia din Municipiul Oradea”, Cod SMIS 115132 LOT IV – „Prestarea serviciilor de verificare atestata si asistenta tehnica pentru investitia Pietonalizare Zona Libertatii , Municipiul Oradea” LOT V – „Prestarea serviciilor de asistenta tehnica - dirigenţie de şantier şi SSM pentru investitia Modernizare Punct de redresare in zona Cicero” LOT VI – „Prestarea serviciilor de asistenta tehnica - dirigenţie de şantier şi super