Servicii de verificare PRAM pentru unityatile de invatamant de stat de pe raza admimistrativ a Sectorului 6, conform Anexa nr 1 a caietului de sarcini- parte integranta a contractului. Achizitia se va finaliza in baza ofertei transmisa de catre Dvs, inregistrata la Autoritatea Contractanta cu nr. 4570/23.04.2024, compusa din Propunere tehnica, care a respectat specificatiile si cerintele minime din caietul de sarcni- parte...
Servicii de verificare PRAM pentru unityatile de invatamant de stat de pe raza admimistrativ a Sectorului 6, conform Anexa nr 1 a caietului de sarcini- parte integranta a contractului. Achizitia se va finaliza in baza ofertei transmisa de catre Dvs, inregistrata la Autoritatea Contractanta cu nr. 4570/23.04.2024, compusa din Propunere tehnica, care a respectat specificatiile si cerintele minime din caietul de sarcni- parte integranta a contractului si din Componenta finnaciara in suma de 153.049 lei fara TVA, pentru un numar de 22.343 bucati prize, rezultand o propunere financiara de 6,85 lei fara TVA/ buc priza, valoare ce se incadreaza in fondurile alocate cu aceasta destinatie.
Achizitia se va finaliza prin incheierea unui contact de prestari servicii cu o durata de valabilitate, incepand cu data semnarii acestuia de catre ambele parti implicate, pana la data de 31.12.2024, cu posibilitatea prelungirii acestuia prin act aditional, conform prevederilor legale in materie de achizitie publica.
Facturarea serviciilor de verificare PRAM se va face pe numar de bucati/ unitate de invatamant si va fi insotita de proces verbal de receptie intocmit intre Dvs., in calitate de Prestator si unitatea de invatamant, in calitate de beneficiar direct al serviciilor prestatae de catre Dvs., asumat si semnat de catre ambele parti. Eventualele remedieri care se vor constata in urma verificarilor vor face obiectul uni nou deviz, facturat separat.