Feedback
I.D.: 81295276

SERVICII DE VERIFICARE PRAM la instalaţiile electrice aferente unitatilor de invatamant preuniversitar de stat şi cladirile administrative aflate in administrarea Consiliului Local al Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti.

Data publicarii
26.04.23 Exista 783.380 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71632000-7
Termenul limita pentru depunere:
26.04.23
Pretul estimativ:
132.000,00 RON - 132.000,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini Formulare PRAM Raspuns consolidat-semnat.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
SERVICII DE VERIFICARE PRAM la instalaţiile electrice aferente unitatilor de invatamant preuniversitar de stat şi cladirile administrative aflate in administrarea Consiliului Local al Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti, conform caietului de sarcini şi a formularelor ataşate.ATENTIE! Având în vedere dispoziţiile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare...
SERVICII DE VERIFICARE PRAM la instalaţiile electrice aferente unitatilor de invatamant preuniversitar de stat şi cladirile administrative aflate in administrarea Consiliului Local al Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti, conform caietului de sarcini şi a formularelor ataşate.ATENTIE! Având în vedere dispoziţiile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile Art. 212 alin (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.Ofertanţii înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării achizitiei, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu