Contractul se va incheia pe o perioada de 4 ani si cuprinde reviziile periodice la 2 ani, precum si reparatiile accidentale pe perioada de valabilitate a contractului, pentru un numar de 20 dispozitive BM 751 montate pe sobe, 1 convector FEG cu racord la cos, 2 convector FEG cu racord la parapet si o soba Calorex. Aceste dispozitive se afla in locatiile companiei din Cluj-Napoca si Floresti. In cadrul reviziilor se vor efec...
Contractul se va incheia pe o perioada de 4 ani si cuprinde reviziile periodice la 2 ani, precum si reparatiile accidentale pe perioada de valabilitate a contractului, pentru un numar de 20 dispozitive BM 751 montate pe sobe, 1 convector FEG cu racord la cos, 2 convector FEG cu racord la parapet si o soba Calorex. Aceste dispozitive se afla in locatiile companiei din Cluj-Napoca si Floresti. In cadrul reviziilor se vor efectua minim urmatoarele operatii: - demontare, curatare filtru si reglaje debit maxim-minim ; - verificare si reglajul presiunii a flacarii pilot; - curatarea filtrului arzatorului pilot; - curatarea duzei arzatorului pilot; - verificare functionare termocupla; - verificarea termostatului dispozitivului si a convectorului daca cupleaza sau decupleaza la temperatura reglata de la butonul de control a temperaturii; - verificarea dispozitivului si a vanei de gaz a convectorului daca decupleaza la lipsa flacara; - verificarea etanseitatii conductei de gaz de la arzator pana la robinetul de siguranta; - constatare deficiente soba sau arzator. Fiecare revizie se va finaliza cu întocmirea unui Raport în care se vor consemna cel putin urmatoarele date: denumirea dispozitivului sau a convectorului, tip, marca, model, locatia, operatiile efectuate. Se vor mentiona piesele uzate înlocuite (daca este cazul) sau se vor face recomandari pentru piese uzate care vor trebui înlocuite la urmatoarea revizie. Raportul privind revizia dispozitivelor si a convectoarelor va fi semnat de catre reprezentantii partilor contractante si va constitui anexa la factura. Reparatiile accidentale se vor efectua la solicitarea beneficiarului. Constatarile pentru echipamentele defecte se vor face într-un interval de maxim 12 ore de la ora notificarii telefonice si scrise (fax), pentru defectiunile anuntate. Defectiunile care necesita înlocuirea consumabilelor, se remediaza în cel mai scurt timp(maxim 24 ore) de la notificare. În cazul in care in urma verificarilor se constata necesitatea procurarii unor piese de schimb, executantul va furniza piesele de schimb pentru service-ul dispozitivelor, a convectoarelor, contra cost, manopera fiind cuprinsa in pretul contractului. Contravaloarea pieselor de schimb, dispozitivelor, a convectoarelor sau a altor parti din instalatie se va achita pe baza de factura emisa de furnizor. În urma fiecarei constatari, prestatorul va întocmi o Fisa de constatare, care va include descrierea operatiilor, denumirea consumabilelor, pieselor defecte (dupa caz) ce necesita înlocuirea, cantitatea, pretul, valoare totala. Aceasta va fi aprobata de catre beneficiar în vederea efectuarii reparatiilor. Cheltuielile cu manopera si deplasarea în cazul reparatiilor accidentale vor fi gratuite, decontându-se doar contravaloarea pieselor defecte, înlocuite. Pretul pieselor uzate ce necesita înlocuire nu va depasi pretul practicat pentru acestea pe piata.