Încheierea unui acord - cadru având ca obiect “Servicii de verificare, intretinere si reparatii chillere, centrale tratare aer (CTA) si aparate de aer conditionat", apartinand Universitatii din Bucuresti (Facultăţi, Directii, Departamente, Cămine-Cantine, Spaţii Învăţământ, Centrul de invatare, Gradina Botanica) cu materialele consumabile incluse pentru revizii.
Valoare minimă acord cadru: 282.224 lei (fără TVA); Valoarea...
Încheierea unui acord - cadru având ca obiect “Servicii de verificare, intretinere si reparatii chillere, centrale tratare aer (CTA) si aparate de aer conditionat", apartinand Universitatii din Bucuresti (Facultăţi, Directii, Departamente, Cămine-Cantine, Spaţii Învăţământ, Centrul de invatare, Gradina Botanica) cu materialele consumabile incluse pentru revizii.
Valoare minimă acord cadru: 282.224 lei (fără TVA); Valoarea maximă acord cadru: 1.644.131 lei (fără TVA);
Valoare minimă subsecvent: 282.224 lei (fără TVA); Valoarea maximă subsecvent : 302.058 lei (fără TVA).
Numarul estimat de contracte ce se va incheia in perioada de derulare a acordului cadru este de 9 contracte subsecvente. Durata maxima a unui subsecvent - 12 luni.
Echipamentele, cantitatea, specificatiile tehnice, numarul minim si maxim de revizii, pentru 1 an si 2 ani, precum si locatia acestora, conform anexei nr.1 si 2 la caietul de sarcini.
Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 17 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.