Feedback
I.D.: 49495588

SERVICII DE VERIFICARE, INTRETINERE SI REPARATII APARATURA MEDICALA - STERILIZARE

Data publicarii
09.09.20 Exista 173.447 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50421000-2
Termenul limita pentru depunere:
15.09.20
Pretul estimativ:
12.400,00 RON - 12.400,00 RON
Documente participare:
  1. 20200909_ Caiet de sarcini model oferta proiect contract servicii verificare periodica intretinere si reparare sterilizatoare.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de verificare, întreţinere şi reparaţii aparatură medicală - instalaţiile de sterilizare ce deservesc Baza de Învăţământ –Facultatea de Medicină Dentară–Universitatea de Medicină şi Farmacie ,,Grigore T.Popa’’ din Iaşi (1 buc. Sterilizator cu abur Unisteri 336 şi 1 buc. si Sterilizator cu aer cald Stericell). Mentenanţa se va executa sub forma reviziilor tehnice trimestriale, urmate de întocmirea unui raport de se...
Servicii de verificare, întreţinere şi reparaţii aparatură medicală - instalaţiile de sterilizare ce deservesc Baza de Învăţământ –Facultatea de Medicină Dentară–Universitatea de Medicină şi Farmacie ,,Grigore T.Popa’’ din Iaşi (1 buc. Sterilizator cu abur Unisteri 336 şi 1 buc. si Sterilizator cu aer cald Stericell). Mentenanţa se va executa sub forma reviziilor tehnice trimestriale, urmate de întocmirea unui raport de service scris cu toate operaţiile solicitate, respectiv emiterea un buletin de verificare periodică. Perioadele de executare a reviziilor trimestriale: Revizia 1: 01-15.11.2020; Revizia 2: 01-15.02.2021; Revizia 3: 01-15.05.2021; Revizia 4: 01-15.08.2021, Revizia 5: 01-15.11.2021; Revizia 6: 01-15.02.2022; Revizia 7: 01-15.05.2022; Revizia 8: 01-15.08.2022. În situaţia apariţiei unor defecţiuni, prestatorul are obligaţia a de a interveni la solicitarea telefonică a benficiarului, deplasarea la sediul autorităţii contractante la sesizare şi rezolvarea defecţiunii în termen de 24 h. Repararea/ înlocuirea piese defecte se efectuează cu facturarea separată a acestora. Descrierea serviciilor este detaliată în caietul de sarcini (ataşat la anunt).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu