Feedback
I.D.: 87024140

Servicii de verificare, incarcare stingatoare tip P2, G5, G2, P1

Data publicarii
14.09.23 Exista 735.236 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50413200-5
Pretul estimativ:
13.180,00 RON - 13.180,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Termenul de executare a serviciilor de verificare, reincarcare si reparare a stingatoarelor de incendiu portabile cu pulbere stingatoare si cu dioxid de carbon este de maxim 5 zile lucratoare de la data preluarii unui lot de stingatoare de incendiu de la UMF Carol Davila Bucuresti, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr. 21207/26.07.2023 . Vor fi verificate un numar de 826 stingatoare de incendiu portabile a...
Termenul de executare a serviciilor de verificare, reincarcare si reparare a stingatoarelor de incendiu portabile cu pulbere stingatoare si cu dioxid de carbon este de maxim 5 zile lucratoare de la data preluarii unui lot de stingatoare de incendiu de la UMF Carol Davila Bucuresti, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr. 21207/26.07.2023 . Vor fi verificate un numar de 826 stingatoare de incendiu portabile ale UMF Carol Davila repartizate pe imobile. Lista cu numarul de stingatoare este prezentata in Tabelul 1 din Caietul de Sarcini. Verificarea va cuprinde obligatoriu operatiile: - Identificarea stingatorului; - Verificarea integritatii exterioare a recipientului stingatorului; - Verificare existentei manometrului si a indicatiilor acestuia; - Verificarea furtunului, duzei de refulare/ painiei; - Verificarea starii de incarcare prin cantarire, numai pentru stingatoarele cu CO2; - Etichetarea si sigilarea stingatorului. Verificarea anuala expira in octombrie 2023, serviciile se vor presta dupa aceasta data. Operatorul economic are obligatia de a transmite documentele de calificare cerute prin caietul de sarcini ( pct.5.1) la adresa de email: elena.igret@umfcd.ro.Dupa verificarea documentelor transmise, daca acestea corespund cerintelor formulate in Caietul se sarcini, Autoritatea Contractanta va accepta oferta din Seap si va incheia contract de prestare a serviciilor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu