Se va incheia un contract de prestari servicii cu o durata de 12 luni, având ca obiect:
a) Verificări semestriale ale hidrantilor interiori şi exteriori (14 hidranţi x 2 verificări şi 5 hidranţi x 1 verificare).
b) Verificarea anuală, repararea şi încărcarea stingătoarelor P6 – 36 bucăţi;
c) Verificarea anuală, repararea şi încărcarea stingătoarelor P3 - 2 bucăţi;
d) Verificarea anuală, repararea şi încărcarea stingătoarelo...
Se va incheia un contract de prestari servicii cu o durata de 12 luni, având ca obiect:
a) Verificări semestriale ale hidrantilor interiori şi exteriori (14 hidranţi x 2 verificări şi 5 hidranţi x 1 verificare).
b) Verificarea anuală, repararea şi încărcarea stingătoarelor P6 – 36 bucăţi;
c) Verificarea anuală, repararea şi încărcarea stingătoarelor P3 - 2 bucăţi;
d) Verificarea anuală, repararea şi încărcarea stingătoarelor G5 – 2 bucaţi;
e) Verificarea anuală, repararea şi încărcarea stingătoarelor G2 – 10 bucăţi;
Contractul va include şi valoarea de 150,00 lei fără TVA care va fi utilizată, dacă este cazul, pentru achiziţia de diverse piese de schimb si materiale pentru stingatoare, estimate a fi necesare în perioada de derulare a contractului, în cazul apariţiei unor defecte sau ca urmare a utilizării în cazuri de necesitate sau exerciţii: manometru, furtun, robinet, pulbere, CO2.
Serviciile se vor presta in conformitate cu Ordinul 138/2015, Normativul P118-2 din 2013 si reglementarile în vigoare la data prestării serviciilor.
Termen de verificare stingătoare: 15 zile lucrătoare de la predarea stingătoarelor către prestator.
Termen pentru prima verificare hidranţi: 14.06.2024;
Pretul include toate costurile necesare prestarii serviciilor in conformitate cu prevederile in vigoare (deplasari, detasari, transport, manopera, materiale, testari etc.).