Feedback
I.D.: 15281209

servicii de verificare a statiilor de pompare pentru incendiu, a hidrantilor interiori si exteriori aferente cladirilor sedii administrative in care se desfasoara activitatea Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova conform referatului de necesitate nr. CRR-DGR 5205/21.07.2016 si ca

Data publicarii
30.09.16 Exista 38.102 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50413200-5
Termenul limita pentru depunere:
10.10.16
Pretul estimativ:
13.500,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
- servicii de verificare a statiilor de pompare pentru incendiu, a hidrantilor interiori si exteriori aferente cladirilor sedii administrative in care se desfasoara activitatea Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova conform referatului de necesitate nr. CRR-DGR 5205/21.07.2016 si caietului de sarcini nr. CRR-DGR 5206/21.07.2016 ale Serviciului Administrativ, Achizitii si Investitii al DGRFP Craiova, achiz...
- servicii de verificare a statiilor de pompare pentru incendiu, a hidrantilor interiori si exteriori aferente cladirilor sedii administrative in care se desfasoara activitatea Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova conform referatului de necesitate nr. CRR-DGR 5205/21.07.2016 si caietului de sarcini nr. CRR-DGR 5206/21.07.2016 ale Serviciului Administrativ, Achizitii si Investitii al DGRFP Craiova, achizitie efectuata pe loturi;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de - servicii de proiectare documentatie obtinere avize de securitate la incendiu pentru cladirile sedii administrative din patrimoniul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, conform referatului de necesitate nr. CRR-DGR 11052/ 16.10.2018 si caietului de sarcini nr. CRR-DGR 11053/ 16.10.2018 intocmite de Compartimentul Intern de Prevenire si Protectie, repartizate pe 5 loturi. Loturilor sunt urmatoarele: Lotul 1 cladire Serviciul Fiscal Municipal Caracal, Lotul 2 cladire Serviciul Fiscal Orasenesc Bals, Lotul 3 cladire Birou Vamal Olt, Lotul 4 cladire Serviciul Fiscal Orasenesc Bailesti, Lotul 5 cladire Serviciul Fiscal Orasenesc Orsova.  
Contract de - servicii de proiectare documentatie obtinere avize de securitate la incendiu pentru cladirile sedii administrative din patrimoniul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, conform referatului de necesitate nr. CRR-DGR 11052/ 16.10.2018 si caietului de sarcini nr. CRR-DGR 11053/ 16.10.2018 intocmite de Compartimentul Intern de Prevenire si Protectie, repartizate pe 5 loturi. Loturilor sunt urmatoarele: Lotul 1 cladire Serviciul Fiscal Municipal Caracal, Lotul 2 cladire Serviciul Fiscal Orasenesc Bals, 19.11.18
servicii de reparare si de intretinere a sistemelor de securitate pentru desfasurarea in conditii de securitate a activitatii in cladirile sedii administrative in care se desfasoara activitatea Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova  
servicii de reparare si de intretinere a sistemelor de securitate pentru desfasurarea in conditii de securitate a activitatii in cladirile sedii administrative in care se desfasoara activitatea Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova 05.09.16
Anulata - - acord cadru servicii de service auto (revizii auto periodice, reparatii auto si inspectii tehnice periodice) pentru autoturismele din parcul auto al Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, pe o perioada de 24 luni de la semnarea contractului sau pana la epuizarea sumelor din contract, conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 3531/08.06.2017 si Caietului de sarcini nr. CRR-DSI 3532/ 08.06.2017 01.08.17
- acord cadru servicii de service auto (revizii auto periodice, reparatii auto si inspectii tehnice periodice) pentru autoturismele din parcul auto al Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, pe o perioada de 24 luni de la semnarea contractului sau pana la epuizarea sumelor din contract, conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 3531/08.06.2017 si Caietului de sarcini nr. CRR-DSI 3532/ 08.06.2017 01.08.17
Acord - cadru servicii de service auto (revizii auto periodice, reparatii auto si inspectii tehnice periodice) pentru autoturismele din parcul auto al Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, pe o perioada de 2 ani de la data semnarii acordului cadru sau pana la epuizarea sumelor din acordul cadru, conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 4831/ 18.08.2017 si Caietului de sarcini nr. CRR-DSI 4832/18.08.2017 intocmite de Serviciul Administrativ, Investitii si Ac 29.09.17
Acord - cadru servicii de service auto (revizii auto periodice, reparatii auto si inspectii tehnice periodice) pentru autoturismele din parcul auto al Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, pe o perioada de 2 ani de la data semnarii acordului cadru sau pana la epuizarea sumelor din acordul cadru, conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 4831/ 18.08.2017 si Caietului de sarcini nr. CRR-DSI 4832/18.08.2017 intocmite de Serviciul Administrativ, Investitii si Ac  
Lucrari de amenajare a spatiilor interioare la sediul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 4432/ 10.10.2018 si caietului de sarcini nr. CRR-DSI 4435/10.10.2018 intocmite de Serviciul Administrativ, Investitii si Achizitii din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, 08.11.18
Servicii de "Întocmirea documentelor necesare pentru obtinerea avizelor şi autorizaţiilor securitate la incendiu şi protecţie civilă ", conform referatului de necesitate nr. CRR-DGR 5985/ 19.09.2019 si caietului de sarcini nr. CRR-DGR 5986/ 17.09.2019 intocmite de Serviciul Administrativ Investitii si Achizitii , repartizate pe 8 loturi 22.07.20