Feedback
I.D.: 73862050

Servicii de verificare a instalaţiei electrice – verificări PRAM în sediile ANCOM (sedii direcţii regionale şi oficii judeţene)

Data publicarii
07.10.22 Exista 711.669 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71314000-2
Termenul limita pentru depunere:
12.10.22
Pretul estimativ:
12.000,00 RON - 12.000,00 RON
Documente participare:
  1. solicitare_de_oferte_verificari_PRAM_oct 1.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se vor presta servicii constând în verificarea instalaţiei electrice (PRAM) pentru sediile ANCOM. Lista sediilor ANCOM pentru care se solicită verificarea este prezentată în Anexa 1. Menţionăm că specificaţia tehnică poate suferi modificari din cauza creşterii numărului de prize de lucru ce urmează a fi măsurate, creşterea numărului de locaţii etc. Serviciile solicitate vor răspunde cel puţin următoarelor cerinţe (cer...
Se vor presta servicii constând în verificarea instalaţiei electrice (PRAM) pentru sediile ANCOM. Lista sediilor ANCOM pentru care se solicită verificarea este prezentată în Anexa 1. Menţionăm că specificaţia tehnică poate suferi modificari din cauza creşterii numărului de prize de lucru ce urmează a fi măsurate, creşterea numărului de locaţii etc. Serviciile solicitate vor răspunde cel puţin următoarelor cerinţe (cerinţe minime obligatorii): - verificarea prizelor de împământare şi a paratrăsnetelor; - verificarea continuităţii nulului de protecţie; - continuitatea de la prizele de lucru la tablou şi de la tablou la priza de împământare; - verificarea şi măsurarea să fie executate în conformitate cu legislaţia în vigoare privind normele de sănătate şi securitate în muncă în instalaţiile electrice – standarde şi norme de referinţă (STAS 12604/4 – 89, STAS 12604/5 90, STAS 2612/87, STAS 8275/87, PE 116 etc.); - aparatura de testare folosită să fie conformă cu legislaţia în vigoare – testate metrologic; Buletinul de verificare PRAM va cuprinde: - condiţiile de măsurare; - tipul aparatului folosit la măsurătoare; - numele executantului şi locul măsurării; - copie după certificatul metrologic al aparatului folosit la măsurare. La sfârşitul perioadei de prestare a serviciilor, contractantul, va avea următoarele obligaţii: - să livreze buletin de verificare individual pentru fiecare priză în parte. - să comunice în scris deficienţele constatate şi măsurile de remediere. Verificările se vor face după un program stabilit împreună cu personalul ANCOM din cadrul direcţiilor regionale / oficiilor judeţene.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu