Feedback
I.D.: 58654731

Servicii de verificare, întreţinere şi igienizare a sistemelor de climatizare şi ventilaţie

Data publicarii
06.07.21 Exista 172.882 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50730000-1
Pretul estimativ:
67.000,00 RON - 67.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de verificare, întreţinere şi igienizare a sistemelor de climatizare şi ventilaţie montate in sediile primăriei municipiului Sibiu după cum urmează: Samuel Brukenthal nr. 2, Piaţa Mică nr. 22, Piaţa Mică nr. 25 şi Turismului nr. 15. Ţinând cont de starea instalaţiei de climatizare, cât şi de faptul că aceasta este ieşită din garanţie, se impune executarea operaţiilor de service mai sus amintite o dată la 3 luni, ...
Servicii de verificare, întreţinere şi igienizare a sistemelor de climatizare şi ventilaţie montate in sediile primăriei municipiului Sibiu după cum urmează: Samuel Brukenthal nr. 2, Piaţa Mică nr. 22, Piaţa Mică nr. 25 şi Turismului nr. 15. Ţinând cont de starea instalaţiei de climatizare, cât şi de faptul că aceasta este ieşită din garanţie, se impune executarea operaţiilor de service mai sus amintite o dată la 3 luni, cu excepţia Data Center pentru care operaţiile de service se vor efectua o dată pe lună sau la cerere atunci când apar defecţiuni accidentale. Solicitările de intervenţie în caz de defecţiuni accidentale vor fi onorate în maxim o oră pentru DATA CENTER si/sau 24 de ore de la solicitare pentru restul unităţilor, astfel încât să se asigure parametrii nominali ai sistemului de climatizare în vederea unei bune funcţionări a sistemului informatic (camera serverelor DATA CENTER, unde temp. ar putea ajunge la peste 50 grade C în lipsa sist. de climatiz. Pentru reparaţii se vor folosi piese de schimb originale care se vor asigura in 7 zile de la defectiune. Pentru definitivarea achizitiei in SEAP, va rugam sa ne transmiteti pe adresa de email laura.bozovici@sibiu.ro , urmatoarele: - caietului de sarcini, semnat si stampilat pe fiecare pagina -contractul draft, semnat si stampilat pe fiecare pagina,formularele completate. Atasam in acest sens Caietul de sarcini, contractul draft si formularele -Termen limita de raspuns 07.07.2021
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu