Autoritatea contractanta doreşte să achiziţioneze: servicii vânzare deşeuri de tip ambalaje hârtie/carton (cod 150101), ambalaje din materiale plastice (cod 150102), ambalaje din sticlă (150107) şi achizitionare servicii de sortare, balotare si transport pentru deşeurile reciclabile vândute (anterior menţionate), de la punctul de lucru al beneficiarului, pana la valorificare, de catre un operator autorizat, in baza unui a...
Autoritatea contractanta doreşte să achiziţioneze: servicii vânzare deşeuri de tip ambalaje hârtie/carton (cod 150101), ambalaje din materiale plastice (cod 150102), ambalaje din sticlă (150107) şi achizitionare servicii de sortare, balotare si transport pentru deşeurile reciclabile vândute (anterior menţionate), de la punctul de lucru al beneficiarului, pana la valorificare, de catre un operator autorizat, in baza unui acord-cadru cu mai multe contracte subsecvente, ce se va derula timp de 8 luni,
Contractele subsecvente se vor incheia lunar sau trimestrial. Cantităţile estimate minime şi maxime ale contractelor subsecvente au fost stabilite prin caietul de sarcini şi sunt: cel mai mare contract subsecvent, pentru trei luni: 3 luni x (75 tone/lună deseuri hartie/carton + 180 tone/lună deseuri platic + 1,5 tone/lună deseuri sticla) iar cel mai mic contract subsecvent, pentru o lună, se calculează cu formula: 25 tone/lună deseuri hartie/carton + 60 tone/lună deseuri platic + 0,5 tone/lună deseuri sticla
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 4 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.