Feedback
I.D.: 101587587

Servicii de transport valori monetare, 3 loturi

Data publicarii
20.08.24
Coduri CPV
60100000-9
Termenul limita pentru depunere:
04.09.24
Pretul estimativ:
2.033.775,00 RON - 2.033.775,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1223512.pdf
  2. Caiet de sarcini.pdf
  3. Formulare servicii.doc
Locul realizarii:
Bucureşti, Alba, Braşov, Covasna, Harghita, Mureş, Sibiu, Bihor, Cluj, ...
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În vederea respectării prevederilor Legii 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor şi a HG nr. 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2002, se impune achiziţia serviciilor de transport valori monetare de la sediile Casieriilor Judeţene către sediile Oficiilor Zonale Poştale/Oficii Poştale nereşedinţă de judeţ precum şi achiziţia serviciilor de tra...
În vederea respectării prevederilor Legii 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor şi a HG nr. 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2002, se impune achiziţia serviciilor de transport valori monetare de la sediile Casieriilor Judeţene către sediile Oficiilor Zonale Poştale/Oficii Poştale nereşedinţă de judeţ precum şi achiziţia serviciilor de transport valori monetare pentru asigurarea continuităţii activităţii (situaţii de criză/forţă majoră), prin încheierea unui contract de prestări servicii de transport valori monetare, structurat pe 3 loturi: Lotul 1 – Servicii de transport numerar de la Casieriile Judeţene către 46 de Oficiilor Zonale Poştale/Oficii Poştale nereşedinţă de judeţ, în primele 10 (zece) zile lucrătoare ale fiecărei luni, de luni pâna vineri – contract cu durata de 24 luni – conform Anexei 2 la Caietul de sarcini. Lotul 2 – Servicii de transport numerar de la CasieriA OPC Bucureşti, situată în Bucureşti, Calea Giuleşti nr. 6-8, către 48 subunităţi poştale din Municipiul Bucuresti şi 27 subunităţi poştale din Judeţul Ilfov – contract cu durata de 7 luni, timp de 5 (cinci) zile lucrătoare ale fiecărei luni, începând cu a unsprezecea zi lucrătoare a lunii, de luni până vineri– conform Anexei 3 la Caietul de sarcini. Lotul 3 - Servicii de transport numerar în situaţii de urgenţă şi situaţii de foţă majoră (program de continuitate a activităţii), colectare numerar de la Casieriile Judeţene/OZP/OPD şi remiterea către 200 de subunităţi poştale (inclusiv puncte de colectare), la comanda beneficiarului - contract cu durata de 24 luni. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 7 zile. Termenul limita în care entitatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este cel tarziu in a 3 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor (cu respectarea art.173, alin.2 din Legea nr.99/2016).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
FURNIZAREA SERVICIILOR BANCARE PENTRU PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE CU CARDUL  
Contracte având ca obiect prestarea de servicii de curăţare a spaţiilor aparţinând Oficiului Judeţean Arad şi Oficiului Judeţean Dolj 20.08.19
"Servicii de întreţinere, reparaţii, furnizare piese de schimb pentru instalaţii de climatizare şi refrigerare, ventilaţie, termice (inclusiv punct termic propriu), sanitare, precum şi aparate şi echipamente componente instalaţiilor" ce deservesc imobilul situat în bd. Unirii nr. 22, sector 3, Bucureşti,,  
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii verificări instalaţii gaz la sediul DR Cluj şi sediile oficiilor judeţene Bihor şi Sibiu. 25.09.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediul Oficiului Judeţean Sibiu, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul DR Cluj şi sediile oficiilor judeţene Bihor, Mureş şi Sibiu. 29.08.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediile oficiilor judeţene Mureş, Bihor şi Harghita, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul Oficiului Judeţean Alba 25.04.18
Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de servicii de curatenie birouri 19.10.17
Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de servicii de curatenie birouri 30.10.17
Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de servicii de curatenie birouri 12.10.17
Servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediul Oficiul Judeţean Braşov şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediile oficiilor judeţene Sălaj, Maramureş şi Braşov 05.11.19