1) A.C.are dreptul de a anula aplicarea proced pentru atrib acordului-cadru dacă ia această decizie, de regulă, înainte de data transm comunic privind rezultatul aplicării proced de atrib şi oricum înainte de data semnării acordului-cadru în următoarele cazuri:a) au fost prezentate numai oferte care nu indep toate cerintele prevazute in Doc.de atrib.;b)au fost prez numai of dupa data si ora limita de depunere a of sau au fo...
1) A.C.are dreptul de a anula aplicarea proced pentru atrib acordului-cadru dacă ia această decizie, de regulă, înainte de data transm comunic privind rezultatul aplicării proced de atrib şi oricum înainte de data semnării acordului-cadru în următoarele cazuri:a) au fost prezentate numai oferte care nu indep toate cerintele prevazute in Doc.de atrib.;b)au fost prez numai of dupa data si ora limita de depunere a of sau au fost depuse la alta adresa fata de cea precizata in Doc.de atrib; c) abateri grave ce afectează procedura pentru atrib contrac de închiriere sau este imposib încheierea acordului-cadru; d) clauză suspensivă: i) Achiz este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea/ semnarea atrib acordului-cadru va fi cond de aprobarea finanţării acestui acord-cadru (aprobarea BVC pe anul 2019 prin HCL, cu conditia ca, fondurile pentru achiz produselor mentionate la Cap. 2, sa fie cuprinse in capitolul cheltuieli al BVC aprobat prin HCL pentru anul 2019), respectiv în cazul în care această condiţionalitate nu va fi îndeplinită, autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul să anuleze prezenta procedură de achiziţie, indiferent în ce stadiu de derulare se va afla; ii) Demararea acordului-cadru se va face cu respectarea disp legislaţiei în vigoare în domeniu, respectiv A.C are obligaţia de a verifica, înainte de încheierea contr,respect disp ref la angajarea chelt; astfel acordul-cadru se va încheia numai după aprobarea BVC pe anul 2019 prin HCL, cu cond ca, fondurile pentru achiz, sa fie cupr in cap.chelt.al BVC aprobat, iii) În cazul în care, indif de motive, fondurile af prezentei proced de achiz nu vor fi alocate în prevederea bugetară pentru per 2019-2021 AC îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibilă semnarea acordului-cadru; oricare dintre sit mai sus menţionate, decizia de anulare nu va obliga AC la costuri faţă de op.ec.participanţi şi/sau op.ec declarat câştigător. 2) Deoarece societatea nu dispune de un parc auto care să satisfacă volumul prestatiilor preconizate este necesară închirierea de utilaje, iar fluxul necesarului de închiriere a utilajelor şi a transportului nu este cuantificabil- acesta depinzând de ”Instrucţiunile de lucru” şi de ”Programul de investiţii al Primăriei Municipiului Constanţa”, s-a ales încheierea unui acord cadru pe trei ani. Utilajele închiriate reprezintă parte conexă a lucrărilor pe care societatea noastră le execută (exemplu = 1 utilaj închiriat plus două utilaje proprii). 3) Numarul de zile pana la care se pot solicita cl inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor, este 15 de zile, conform art 160-161 din Legea nr. 98/2016. AC va raspunde la sol de cl inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, in a 10 a zi; se vor respecta prevederile art. 19 al OUG 107/2017 de modificarea a art. 153 alin (1) lit.a al L. 98/2016