Feedback
I.D.: 101497056

Servicii de transport rutier mărfuri, mixt (personal şi materiale) şi închiriere utilaje – 5 Loturi

Data publicarii
16.08.24
Coduri CPV
60100000-9
Pretul estimativ:
2.057.983,20 RON - 2.308.635,00 RON
593.626,32 RON - 791.501,76 RON
1.022.051,52 RON - 2.044.103,04 RON
8.809.758,72 RON - 12.388.723,20 RON
14.911.533,00 RON - 18.789.907,50 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
3. "Servicii de transport cu autovehicule de transport mixt (persoane şi materiale), inclusiv şoferi", S.C. Confort Urban S.R.L. Constanta, prin contractul încheiat cu Primăria Municipiului Constanţa pentru repararea tramei stradale, preconizează pentru următorii 3 ani lucrări de investiţii şi reparaţii ale tramei stradale, fapt ce duce la necesitatea achiziţionarii serviciului de transport mixt personal si mat...
3. "Servicii de transport cu autovehicule de transport mixt (persoane şi materiale), inclusiv şoferi", S.C. Confort Urban S.R.L. Constanta, prin contractul încheiat cu Primăria Municipiului Constanţa pentru repararea tramei stradale, preconizează pentru următorii 3 ani lucrări de investiţii şi reparaţii ale tramei stradale, fapt ce duce la necesitatea achiziţionarii serviciului de transport mixt personal si materiale (aprovizionare cu materiale şi scule, precum şi transport persoane). Obiectul prezentului caiet de sarcini il reprezintă: prestarea serviciilor de transport cu autovehicule de transport mixt (persoane şi materiale), cu şofer. "Serviciul de transport cu autovehicule de transport mixt (persoane şi materiale), inclusiv şoferi" va fi prestat în Mun. Constanţa şi Staţiunea Mamaia, pentru a aproviziona şantierele societăţii cu materia primă (pavele, borduri, etc.) şi scule de mică mecanizare necesare pentru reabilitarea tramei stradale, cat si pentru transportul personalului angajat către punctele de lucru.În cazul încheierii unui acord-cadru:Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent care se anticipează că va fi atribuit pe durata acordului-cadru: 769.545,00 lei fara TVA.Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: Minim: 25.920,00 ore – Maxim: 28.500,00 oreCalendar estimativ (frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite): Contract subsecvent: 12 luni sau pana la atingerea pragului/ plafonului privind cantitateaDatele propuse în calendarul estimativ reprezintă intenţia autorităţii contractante, nu un angajament ferm din partea autorităţii contractante cu privire la atribuirea contractelor subsecvente, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanţe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul iniţierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate şi resursele financiare necesare.Cantitatile minime si maxime ce pot face obiectul unui singur contract subsecvent se regasesc in anexa nr. 1 a caietului de sarcini aferent.. 5. "ÎNCHIRIERE EXCAVATOR PE PNEURI", * COD CPV PRINCIPAL 45500000-2 Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator pentru lot 5, avand in vedere eroarea adaugarii acestuia in sistem automat.Excavator pe pneuri - Dotat cu cupă min. 0,8 mc, max. 1,0 mc. – 1 buc S.C. Confort Urban S.R.L. Constanta prin contractul incheiat cu Primăria Municipiului Constanţa pentru repararea tramei stradale preconizează pentru urmatorii 3 ani lucrări de investiţii şi reparaţii ale tramei stradale, fapt ce duce la necesitatea închirierii unor tipuri de utilaje şi echipamente de construcţii. Obiectul acordului cadru constă în închirierea de unui Excavator pe pneuri cu deservent şi combustibil. În cazul încheierii unui acord-cadru:Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent care se anticipează că va fi atribuit pe durata acordului-cadru: Maxim 263.833,92 lei fara TVA.Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: Minim 4.320,00 ore – Maxim 5.760,00 oreCalendar estimativ (frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite): Contract subsecvent: 12 luni sau pana la atingerea pragului/ plafonului privind cantitateaDatele propuse în calendarul estimativ reprezintă intenţia autorităţii contractante, nu un angajament ferm din partea autorităţii contractante cu privire la atribuirea contractelor subsecvente, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanţe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul iniţierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate şi resursele financiare necesare.Cantitatile minime si maxime ce pot face obiectul unui singur contract subsecvent se regasesc in anexa nr. 1 a caietului de sarcini aferent.. 4. :"ÎNCHIRIERE BULDOEXCAVATOR MULTIFUNCŢIONAL", * COD CPV PRINCIPAL 45500000-2 Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator pentru lot 4, avand in vedere eroarea adaugarii acestuia in sistem automat.Buldoexcavator multifunctional - Dotat cu cupă excavator multiplă (0.4-0.6 mc), cupă încărcare (min 1 mc), picon, furcă încărcare euro paleţi – 3 buc S.C. Confort Urban S.R.L. Constanta prin contractul incheiat cu Primaria Municipiului Constanta pentru repararea tramei stradale preconizează pentru urmatorii 3 ani lucrări de investiţii şi reparaţii ale tramei stradale, fapt ce duce la necesitatea închirierii unor tipuri de utilajele şi echipamente de construcţii. Obiectul acordului cadru constă în închirierea de Buldoexcavatoare multifuncţionale –3 buc. cu deservent şi combustibil. În cazul încheierii unui acord-cadru:Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent care se anticipează că va fi atribuit pe durata acordului-cadru: 681.367,68 lei fara TVA.Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: Minim 8.640,00 ore – Maxim: 17.280,00 oreCalendar estimativ (frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite): Contract subsecvent: 12 luni sau pana la atingerea pragului/ plafonului privind cantitatea.Datele propuse în calendarul estimativ reprezintă intenţia autorităţii contractante, nu un angajament ferm din partea autorităţii contractante cu privire la atribuirea contractelor subsecvente, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanţe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul iniţierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate şi resursele financiare necesare.Cantitatile minime si maxime ce pot face obiectul unui singur contract subsecvent se regasesc in anexa nr. 1 a caietului de sarcini aferent.. 2. Servicii de transport cu autovehicule de transport marfa, inclusiv soferi, pentru transportul local, S.C. Confort Urban S.R.L. Constanta, prin contractul încheiat cu Primăria Municipiului Constanţa pentru repararea tramei stradale, preconizeaza pentru urmatorii 3 ani lucrări de investiţii şi reparaţii ale tramei stradale, fapt ce duce la necesitatea achiziţionarii serviciului de transport rutier mărfuri (aprovizionare cu materiale şi materii prime, precum şi transportul produsului finit). Obiectul prezentului caiet de sarcini îl reprezintă: prestarea serviciilor de transport cu vehicule de transport de marfuri cu şofer, pentru transport local. "Serviciul de transport cu autovehicule de transport marfă, inclusiv şoferi, pentru transportul local " va fi prestat în Mun. Constanţa şi Staţiunea Mamaia, pentru a aproviziona şantierele societăţii cu materia primă (agregate, beton, mixtură asfaltică, borduri,etc.) necesare pentru reabilitarea tramei stradale.În cazul încheierii unui acord-cadru:Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent care se anticipează că va fi atribuit pe durata acordului-cadru: 4.129.574,40 lei fara TVA.Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru - Minim 92.160,00 ore – Maxim 129.600,00 oreCalendar estimativ (frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite): Contract subsecvent: 12 luni sau pana la atingerea pragului/ plafonului privind cantitatea.Datele propuse în calendarul estimativ reprezintă intenţia autorităţii contractante, nu un angajament ferm din partea autorităţii contractante cu privire la atribuirea contractelor subsecvente, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanţe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul iniţierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate şi resursele financiare necesare.Cantitatile minime si maxime ce pot face obiectul unui singur contract subsecvent se regasesc in anexa nr. 1 a caietului de sarcini aferent.. 1. Servicii de transport cu autovehicule de transport marfa, inclusiv soferi, S.C. CONFORT URBAN S.R.L. Constanta, prin contractul incheiat cu Primaria Municipiului Constanta pentru repararea tramei stradale, preconizeaza pentru urmatorii 3 ani lucrari de investitii si reparatii ale tramei stradale, fapt ce duce la necesitatea achizitionarii serviciului de transport rutier marfuri (aprovizionare cu materiale si materii prime, precum si transportul produsului finit obtinut in baza de productie). Serviciul de transport cu autovehicule de transport marfa, inclusiv soferi va fi prestat atat in judetul Constanta cat si in afara acestuia, pentru:-aprovizionarea societatii cu materia prima necesara pentru fabricarea mixturii asfaltice si pentru realizarea fundatiilor, strazilor; - transportul molozului din Baza de productie situata in Municipiul Constanta, str. Varful cu Dor nr. 10 la rampa de deseuri.În cazul încheierii unui acord-cadru:Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent care se anticipează că va fi atribuit pe durata acordului-cadru: 6.263.302,50 Lei fara TVA.Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru - cantităţi minime 3.121.000 km cantităţi maxime 3.933.000 kmCalendar estimativ (frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite): anual Datele propuse în calendarul estimativ reprezintă intenţia autorităţii contractante, nu un angajament ferm din partea autorităţii contractante cu privire la atribuirea contractelor subsecvente, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanţe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul iniţierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate şi resursele financiare necesare.Cantitatile minime si maxime ce pot face obiectul unui singur contract subsecvent se regasesc in anexa nr. 1 a caietului de sarcini aferent..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu