l.Obiectul: Servicii de închiriere vehicule transport persoane cu ?ofer în vederea asigurarii transportului salaria?ilor DSNA Suceava la ?i de la locul de munca – cod CPV 60170000-0, cu autoturism de capacitate: -microbuz 8 sau12 locuri, func?ie de nr. de persoane transportate. ll. DATE GENERALE ?I PRINCIPALELE CARACTERISTICI: 2.1. Achizitorul solicita închirierea de vehicule transport persoane (microbuz) cu ?ofer pentru tr...
l.Obiectul: Servicii de închiriere vehicule transport persoane cu ?ofer în vederea asigurarii transportului salaria?ilor DSNA Suceava la ?i de la locul de munca – cod CPV 60170000-0, cu autoturism de capacitate: -microbuz 8 sau12 locuri, func?ie de nr. de persoane transportate. ll. DATE GENERALE ?I PRINCIPALELE CARACTERISTICI: 2.1. Achizitorul solicita închirierea de vehicule transport persoane (microbuz) cu ?ofer pentru transport salaria?ilor DSNA Suceava în programul definit în Anexa 1, pentru o perioada de 22 luni, pe ruta: Sta?ia Curcubeu din b-dul George Enescu Suceava, Catedrala Mara?e?ti, Policlinica, Banca, Sta?ia Centru – 22decembrie, Burdujeni, Plopeni, Aeroport – tur –retur. Transportul se va efectua zilnic de luni pâna vineri cu mijloc de transport (microbuz 8 – 12 persoane) cu trei curse pe zi, iar sâmbata, duminica ?i sarbatorile legale cu doua curse pe zi. Achizitorul va pune la dispozi?ia prestatorului un tabel înregistrat la registratura subunita?ii, unde prestatorul va înregistra la fiecare cursa la urcare/coborâre în mijlocul de transport, salaria?ii R.A. ROMATSA – DSNA Suceava ce au circulat cu acel mijloc de transport. Lunar prestatorul si beneficiarul vor incheia un Proces – Verbal de Recep?ie a curselor efectuate, în care se va men?iona rulajul în km din perioada facturata, locatiile si tipurile de autovehicule utilizate în prestarea serviciilor. 2.6.Tariful în lei/Km. este ferm în lei ?i va ramâne neschimbat pe întreaga perioada de derulare a contractului. lll.Perioada de prestare a serviciilor: 22 luni de la atribuirea contractului. 3.1.Transportul salaria?ilor se va efectua pe o perioada de 22 luni de la atribuirea contractului (martie 2018 – ianuarie 2021), prestatorul având obliga?ia preluarii ?i debarcarii salaria?ilor achizitorului în conformitate cu Anexa 1, acestea putând fi modificate în func?ie de necesita?ile achizitorului. 3.2.În cazul în care se demonstreaza obiectiv ca nu sunt îndeplinite condi?iile contractuale cu privire la obliga?iile prestatorului prevazute în caietul de sarcini, achizitorul poate renun?a la serviciile de transport, cu un preaviz de 30 zile.