Feedback
I.D.: 34441767

Servicii de transport aerian pentru deplasarile in interes de serviciu ale angajatilor SN Nuclearelectrica SA

Data publicarii
09.03.19 Exista 232.795 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
60400000-2
Pretul estimativ:
290.625,00 RON - 290.625,00 RON
96.875,00 RON - 96.875,00 RON
290.625,00 RON - 290.625,00 RON
290.625,00 RON - 290.625,00 RON
2.906,25 RON - 2.906,25 RON
290.625,00 RON - 290.625,00 RON
290.625,00 RON - 290.625,00 RON
4.650.000,00 RON - 4.650.000,00 RON
96.875,00 RON - 96.875,00 RON
96.875,00 RON - 96.875,00 RON
290.625,00 RON - 290.625,00 RON
290.625,00 RON - 290.625,00 RON
290.625,00 RON - 290.625,00 RON
96.875,00 RON - 96.875,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile de transport aerian vor consta in principal in efectuarea de rezervari si emiterea de bilete de avion, cu respectarea urmatoarelor conditii:-Se vor utiliza curse directe regulate, cu sau fara escala, pe cele mai rapide rute;-In cazul in care, pentru anumite destinatii nu exista curse directe, se vor alege cursele indirecte cele mai eficiente, cu nu mai mult de 3 zboruri in total efectuate cu aceeasi companie aeri...
Serviciile de transport aerian vor consta in principal in efectuarea de rezervari si emiterea de bilete de avion, cu respectarea urmatoarelor conditii:-Se vor utiliza curse directe regulate, cu sau fara escala, pe cele mai rapide rute;-In cazul in care, pentru anumite destinatii nu exista curse directe, se vor alege cursele indirecte cele mai eficiente, cu nu mai mult de 3 zboruri in total efectuate cu aceeasi companie aeriana sau companii diferite;-Prestatorul de servicii va aloca pentru relatia contractuala cu SNN un numar de minim 2 persoane atestate IATA si cu o vechime de minim 2 ani in activitatea de ticketing;-Prestatorul de servicii va pune la dispozitia Achizitorului un serviciu de tip "call center", de asistenta pentru pasageri, disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7, printr-un departament de asistenta dedicat al operatorului economic;-La solicitarea Achizitorului, prestatorul de servicii va intreprinde toate masurile necesare schimbarii, fara costuri suplimentare, a datei de calatorie sau a numelui persoanei anuntate initial. In cazul anularii calatoriei din diferite motive (inclusiv neobtinerea vizei, daca va fi cazul), prestatorul va lua toate masurile in vederea minimizarii costurilor pentru a servi in cel mai bun mod posibil interesele Achizitorului; -Prestatorul nu va percepe Achizitorului tariful de servicii pentru rezervarile de bilete care nu se finalizeaza cu un contract subsecvent.-La solicitarea expresa a Achizitorului operatorii economici vor include în ofertele înaintate cu ocazia reofertării informaţii cu privire la legăturile aeriene şi terestre (dacă este cazul) din ţara de destinaţie (cale ferată/auto), informaţii necesare pentru ca delegaţii autorităţii contractante să ajungă la destinaţia finală a deplasării la data solicitată.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de transport rutier public pentru angajatii Sucursalei CNE Cernavoda si efectivele de jandarmi care asigura paza si protectia CNE Cernavoda CR 36735  
Comandă/contract scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparatii si inlocuire piese defecte la ventiloconvectoarele montate la sediul Direcţiei Regionale Muntenia. 12.05.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie/intretinere şi reparatii a usilor de garaj de la sediul DRM, cu sediul în Mun. Bucureşti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Sector 3, în conformitate cu prevederile legale. 15.05.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie/intretinere şi reparatii a usilor de garaj de la sediul DRM, cu sediul în Mun. Bucureşti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Sector 3, în conformitate cu prevederile legale. 04.04.22
Servicii de curăţenie a spaţiilor ce aparţin clădirii în care îşi desfăşoară activitatea Institutul Naţional de Statistică" Cod CPV 90919000-2  
servicii de întreţinere şi reparaţii pentru ATV precum şi furnizare piese de schimb, din dotarea ANCOM DR Cluj 19.08.20
Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de reparaţii şi întreţinere a uşilor de garaj aflate la sediul ANCOM – Direcţia Regională Muntenia. 26.06.24
Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de reparaţii şi întreţinere a uşilor de garaj aflate la sediul ANCOM – Direcţia Regională Muntenia. 11.07.24
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparare a centralei termice de la sediul Oficiului Judetean Constanta al ANCOM 03.09.19
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparare a centralei termice de la sediul Oficiului Judetean Arges al ANCOM. 03.09.19