Serviciile ce urmează a fi prestate (pe LOTUL 1 –rute interne şi / sau pe LOTUL 2-rute externe) au ca obiect: Rezervarea şi emiterea biletelor de transport aerian electronice "e-tickets", pe rute interne (LOTUL 1) şi pe rute externe (LOTUL 2) şi efectuarea de activităţi conexe rezervării şi emiterii acestora, pentru care se încheie un acord cadru de servicii pe lot 1 si/sau lot 2, pe o perioadă de 4 ani calendaristici de la...
Serviciile ce urmează a fi prestate (pe LOTUL 1 –rute interne şi / sau pe LOTUL 2-rute externe) au ca obiect: Rezervarea şi emiterea biletelor de transport aerian electronice "e-tickets", pe rute interne (LOTUL 1) şi pe rute externe (LOTUL 2) şi efectuarea de activităţi conexe rezervării şi emiterii acestora, pentru care se încheie un acord cadru de servicii pe lot 1 si/sau lot 2, pe o perioadă de 4 ani calendaristici de la data încheierii sale(48 luni). În cadrul prestarii de “SERVICII DE TRANSPORT AERIAN PE RUTE INTERNE ŞI PE RUTE EXTERNE - 2 LOTURI" pe care AC-INS intenţionează sa le achiziţioneze, rezervarea şi emiterea biletelor de transport aerian electronice "e-tickets" (denumite şi bilete de avion electronice), se vor efectua cu respect. următ.caracteristici tehnice ale prestaţiei:a) rezervarea şi emiterea biletelor de avion electronice "e-tickets" se va realiza în beneficiul achizitorului INS, pentru rute interne (destinaţii sau, după caz, puncte de plecare de pe teritoriul României) şi / sau pentru rute externe (destinaţii sau, după caz, puncte de plecare internaţionale), LOTUL 1 şi / sau LOTUL 2, de către OE care deţin personal specializat în activitatea de ticketing; b)rezervarea şi emiterea biletelor de avion electronice "e-tickets" se va efectua ori de câte ori va fi nevoie, în conformitate cu necesităţile şi cu constrângerile achizitorului INS, pentru intervalele de execuţie ce vor fi prevăzute în "Invitaţiile de participare la procesul de reluare a competiţiei (de reofertare)" şi în viitoarele contracte subsecvente/comenzi ferme care urmează a se atribui în termenul de valabilitate a acordului cadru de servicii, de 4 ani calendaristici (48 luni) de la data încheierii sale; c)rezervarea şi emiterea biletelor de avion electronice "e-tickets" se va efectua pentru conducătorii cu rang de demnitar şi / sau pentru angajaţii şi / sau, după caz, pentru alte categorii de delegaţi ai autorităţii contractante INS, participanţi la călătorii pe rute interne şi / sau pe rute externe (LOTUL 1 şi / sau LOTUL 2); toate categoriile de persoane enumerate în prezentul paragraf, în numele cărora se vor efectua rezervări şi se vor achizitiona bilete de transport aerian electronice "e-tickets", pe rute interne şi / sau pe rute externe (LOTUl 1 şi / sau LOTUL 2), în perioadele derulării contractelor subsecvente/comenzi ferme incheiate in baza viitorului acord cadru de servicii al lotului, vor fi desemnate, în continuare, în cadrul prezentului Caiet de Sarcini, cu termenul generic de "beneficiari ai călătoriilor".d) categoriile de bilete care vor fi solicitate în cadrul contractelor subsecvente/comenzilor ferme, pe parcursul derulării acordului cadru vor putea fi: în funcţie de tipul zborului: cu precădere, bilete dus – întors, iar, după caz, şi / sau numai bilete dus, şi / sau numai bilete întors, şi / sau bilete pentru destinaţii (zboruri / legături) multiple; în funcţie de clasa de confort a aeronavei: bilete clasa "Business" (pentru demnitari) şi / sau bilete clasa "Economy" (pentru celelalte categorii de personal angajat sau delegaţi), iar, în cazuri cu totul excepţionale, clasa unică de confort "low cost"; în funcţie de programarea datelor de zbor: cu includerea zilelor de weekend sau fără includerea acestora, în datele zborurilor; NOTĂ: Caracteristicile tehnico-financiare generale ale biletului de transport aerian electronic (denumit şi bilet de avion electronic) / "e-ticket" sunt redate, în cuprinsul subcap. V.2. al caietului de sarcini.e)Rezervarea şi emiterea biletelor de avion electronice "e-tickets" se va efectua, în principal, pentru zboruri cu aeronave ale companiilor de linie (membre ale Asociatiei Internaţionale de Transport Aerian – IATA) şi, în plan secundar (la cerinţa expresă a AC-INS sau dacă nu vor exista zboruri ale companiilor aeriene membre IATA, pe destinaţiile solicitate), cu aeronave ale companiilor care efectuează zboruri "low cost".Cantităţile minime / maxime de servicii preconizate, de autoritatea contractantă INS, a fi solicitate pe întreaga perioadă de valabilitate a viitorului acord cadru precum şi cantităţile minime / maxime de servicii prezumate a se solicita la nivelul celui mai mare contract subsecvent/comanda fermă, care se estimează că se va atribui în perioada de valabilitate a acordului cadru (de 48 de luni calendaristice / 4 ani) sunt cele indicate în Tabelul 1 al Anexei 1 la caietul de sarcini.Termenul limită până la care se pot solicita clarificări, de către OE interesaţi de accesul la procedura de atribuire: data anterioară cu 19 zile datei limită de depunere a ofertei.Termenul limită pentru publicarea, de catre AC, a răspunsurilor la solicitările de clarificări adresate deOE înainte de data limită de depunere a ofertelor: Singurul termen de răspuns va fi în data anterioară cu 11 zile datei limită de de depunere a ofertei în conf. cu prevederile art.161, alin.(2) din legea 98/2016 privind achizitile publice, cu modificările si completările ulterioare.