Feedback
I.D.: 86984144

Servicii de transport aerian ocazional intern si international de pasageri

Data publicarii
16.09.23 Exista 848.673 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
60420000-8
Termenul limita pentru depunere:
19.10.23
Pretul estimativ:
4.677.920,00 RON - 7.615.400,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1190640.pdf
  2. FORMULARE.doc
  3. Draft comanda ferma de servicii-signed.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia are ca obiect “Servicii de transport aerian de pasageri ocazional intern si internaţional", pe o perioadă de 24 luni începând cu data de 01.01.2024, cu posibilitatea prelungirii acordului cadru până la 4 ani, acestea sunt necesare în vederea asigurării serviciilor de transport aerian intern şi internaţional de pasageri, pentru realizarea misiunilor specifice autoritatii contractante participarea personalului la ac...
Achiziţia are ca obiect “Servicii de transport aerian de pasageri ocazional intern si internaţional", pe o perioadă de 24 luni începând cu data de 01.01.2024, cu posibilitatea prelungirii acordului cadru până la 4 ani, acestea sunt necesare în vederea asigurării serviciilor de transport aerian intern şi internaţional de pasageri, pentru realizarea misiunilor specifice autoritatii contractante participarea personalului la activitati de relatii internationale, la nivelul instituţiilor europene, la cursuri de formare profesională, schimburi de experienţă etc. Aceste deplasări sunt caracterizate prin faptul că rutele de călătorie, numărul lor şi numărul de participanţi nu sunt determinate a priori, ele variind în funcţie de misiunile Autorităţii contractante la momentul solicitării. În cele mai multe cazuri, emiterea biletelor de transport se face pe baza rezervărilor solicitate, însă există şi cazuri în care, datorită situaţiilor neprevăzute, independent de voinţa autorităţii contractante, se vor solicita modificări în rezervările iniţiale. Numărul de pasageri şi datele de călătorie vor fi precizate cu exactitate în invitaţia de participare la reofertare. În temeiul art. 221 alin. 1 litera a) din Legea 98/ 2016 privind achiziţiile publice cu modificările şi completările ulterioare, precum şi în baza ÎNDRUMĂRII cu privire la clarificarea unor aspecte ce implică modificări contractuale într-un acord-cadru autoritatea contractantă utilizează în cadrul procedurii de achiziţie clauze de revizuire a contractului, respectiv include în documentaţia de atribuire opţiunea de prelungire a acordului cadru de la 2 la 4 ani în situaţia în care, la finalul celor doi ani, autoritatea contractantă nu epuizează cantităţile maxime estimate de bilete de avion. Cantitatea totală a acordului cadru este, după cum urmează: Minim: 824 bilete Maxim: 1398 bilete Cantitatea estimativă minimă a acordului-cadru este de 824 bilete, respectiv: 522 bilete pentru Lotul nr. 1; 40 bilete pentru Lotul nr. 2; 180 bilete pentru Lotul nr. 3; 10 bilete pentru Lotul nr. 4; 72 bilete pentru Lotul nr. 5; Cantitatea estimativă maximă a acordului-cadru este 1398 bilete, respectiv: 908 bilete pentru Lotul nr.1; 80 bilete pentru Lotul nr. 2; 220 bilete pentru Lotul nr. 3; 20 bilete pentru Lotul nr. 4; 170 bilete pentru Lotul nr. 5; Cantitatea estimativă care ar putea face obiectul unei singure comenzi ferme, respectiv a unui singur contract subsecvent este: Minim 1 bilet – maxim 20 pentru Lotul nr. 1; Minim 1 bilet – maxim 30 pentru Lotul nr. 2; Minim 1 bilet – maxim 50 pentru Lotul nr. 3; Minim 1 bilet – maxim 10 pentru Lotul nr. 4; Minim 1 bilet – maxim 10 pentru Lotul nr. 5; Valoarea estimativă a celui mai mare contract subsecvent: 98,181.80 lei fără TVA pentru Lotul nr. 1; 210,000.00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 2; 349,800.00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 3; 46,640.00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 4; 15.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 5; Operatorii economici vor putea solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire până la 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor astfel încât autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/ informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu