Obiectivul principal îl reprezintă achiziționarea de servicii de transport aerian intern si international. Acordul
cadru ce va fi încheiat ca urmare a atribuirii prezentei achiziții având ca obiect “Servicii de transport aerian de pasageri
ocazional intern si internațional”, pe o perioadade 24 luni, este necesar în vederea asigurării serviciilor de transport aerian
intern şi internaţional de pa...
Obiectivul principal îl reprezintă achiziționarea de servicii de transport aerian intern si international. Acordul
cadru ce va fi încheiat ca urmare a atribuirii prezentei achiziții având ca obiect “Servicii de transport aerian de pasageri
ocazional intern si internațional”, pe o perioadade 24 luni, este necesar în vederea asigurării serviciilor de transport aerian
intern şi internaţional de pasageri, pentru realizarea misiunilor specifice autoritatii contractante, participarea personalului
la activitati de relatii internationale, la nivelul instituţiilor europene, la cursuri de formare profesională, schimburi
de experiență etc. si se v-a incheia cu toti ofertantii declarati admisi. 1. Contractele subsecvente vor fi atribuite prin
reluarea competiţiei între operatorii economici semnatari ai acordului cadru conform art. 110 din H.G. 395/2016, iar elementele
care vor face obiectul reluării competiţiei vor fi: preţul pentru serviciile de transport aerian solicitate, pentru destinatiile
prevazute in caietul de sarcini si eventual altele noi, in funcţie de necesităţile achizitorului. 1. Acordul cadru se va încheia
cu un numar preconizat de 3 operatori economici, numarul maxim fiind toti ofertantii declarati admisi. Autoritatea contractanta
va incheia acordul cadru cu toti operatorii economici participanti care depun oferte admisibile.Frecventa si valoarea contractelor
ce vor fi atribuite: Frecvenţa contractelor subsecvente ce urmează a fi atribuite este aproximativ bilunară sau ori de cate
ori apare necesitatea indeplinirii unor misiuni specifice ale autoritatii contractante.Valoarea estimata a celui mai mare
contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata acordului-cadru este de 80.916,40 lei fara tva pentru
lot 1, 349.800,00 lei fara tva pentru lot 2, 139.920,00 lei fara tva pentru lot 3, 46.640,00 lei fara tva pentru lot 4, 15.000,00
lei fara tva pentru lot 5.Cantitatea estimativă minimă a acordului-cadru este de 1247 bilete, respectiv:
662 bilete pentru Lotul nr. 1; 320 bilete pentru Lotul nr. 2; 185 bilete pentru Lotul
nr. 3; 20 bilete pentru Lotul nr. 4; 60 bilete pentru Lotul nr. 5;Cantitatea estimativă
maximă a acordului-cadru este 2158 bilete, respectiv: 1120 bilete pentru Lotul nr.1;
640 bilete pentru Lotul nr. 2; 243 bilete pentru Lotul nr. 3; 30 bilete pentru Lotul
nr. 4; 125 bilete pentru Lotul nr. 5;Cantitatea estimativă care ar putea face obiectul unei singure comenzi
ferme, respectiv a unui singur contract subsecvent este: Minim 1 bilet – maxim 20 pentru Lotul
nr. 1; Minim 1 bilet – maxim 50 pentru Lotul nr. 2; Minim 1 bilet – maxim
20 pentru Lotul nr. 3; Minim 1 bilet – maxim 10 pentru Lotul nr. 4; Minim
1 bilet – maxim 10 pentru Lotul nr. 5;Valoarea estimativă a celui mai mare contract subsecvent: 80.916,40
lei fără TVA pentru Lotul nr. 1; 349.800,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 2; 139.920,00
lei fără TVA pentru Lotul nr. 3; 46.640,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 4; 15.000,00
lei fără TVA pentru Lotul nr. 5; Operatorii economici vor putea solicita clarificări sau informații suplimentare
în legătură cu documentația de atribuire până la 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor astfel încât autoritatea
contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/ informatiilor suplimentare in a 11-a
zi inainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.