Feedback
I.D.: 61147742

Servicii de transport aerian ocazional intern si international de pasageri

Data publicarii
23.09.21 Exista 389.424 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
60420000-8
Termenul limita pentru depunere:
20.10.21
Pretul estimativ:
6.964.868,00 RON - 11.598.892,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 23.09.21 Publicat la 05.10.21
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul principal îl reprezintă achiziţionarea de servicii de transport aerian intern si international. Acordul cadru ce va fi încheiat ca urmare a atribuirii prezentei achiziţii având ca obiect “Servicii de transport aerian de pasageri ocazional intern si internaţional", pe o perioadade 24 luni, este necesar în vederea asigurării serviciilor de transport aerian intern şi internaţional de pasageri, pentru re...
Obiectivul principal îl reprezintă achiziţionarea de servicii de transport aerian intern si international. Acordul cadru ce va fi încheiat ca urmare a atribuirii prezentei achiziţii având ca obiect “Servicii de transport aerian de pasageri ocazional intern si internaţional", pe o perioadade 24 luni, este necesar în vederea asigurării serviciilor de transport aerian intern şi internaţional de pasageri, pentru realizarea misiunilor specifice autoritatii contractante, participarea personalului la activitati de relatii internationale, la nivelul instituţiilor europene, la cursuri de formare profesională, schimburi de experienţă etc. si se v-a incheia cu toti ofertantii declarati admisi. 1. Contractele subsecvente vor fi atribuite prin reluarea competiţiei între operatorii economici semnatari ai acordului cadru conform art. 110 din H.G. 395/2016, iar elementele care vor face obiectul reluării competiţiei vor fi: preţul pentru serviciile de transport aerian solicitate, pentru destinatiile prevazute in caietul de sarcini si eventual altele noi, in funcţie de necesităţile achizitorului. 1. Acordul cadru se va încheia cu un numar preconizat de 3 operatori economici, numarul maxim fiind toti ofertantii declarati admisi. Autoritatea contractanta va incheia acordul cadru cu toti operatorii economici participanti care depun oferte admisibile. Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecvenţa contractelor subsecvente ce urmează a fi atribuite este aproximativ bilunară sau ori de cate ori apare necesitatea indeplinirii unor misiuni specifice ale autoritatii contractante. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata acordului-cadru este de 80.916,40 lei fara tva pentru lot 1, 349.800,00 lei fara tva pentru lot 2, 139.920,00 lei fara tva pentru lot 3, 46.640,00 lei fara tva pentru lot 4, 15.000,00 lei fara tva pentru lot 5. Cantitatea estimativă minimă a acordului-cadru este de 1247 bilete, respectiv: 662 bilete pentru Lotul nr. 1; 320 bilete pentru Lotul nr. 2; 185 bilete pentru Lotul nr. 3; 20 bilete pentru Lotul nr. 4; 60 bilete pentru Lotul nr. 5; Cantitatea estimativă maximă a acordului-cadru este 2158 bilete, respectiv: 1120 bilete pentru Lotul nr.1; 640 bilete pentru Lotul nr. 2; 243 bilete pentru Lotul nr. 3; 30 bilete pentru Lotul nr. 4; 125 bilete pentru Lotul nr. 5; Cantitatea estimativă care ar putea face obiectul unei singure comenzi ferme, respectiv a unui singur contract subsecvent este: Minim 1 bilet – maxim 20 pentru Lotul nr. 1; Minim 1 bilet – maxim 50 pentru Lotul nr. 2; Minim 1 bilet – maxim 20 pentru Lotul nr. 3; Minim 1 bilet – maxim 10 pentru Lotul nr. 4; Minim 1 bilet – maxim 10 pentru Lotul nr. 5; Valoarea estimativă a celui mai mare contract subsecvent: 80.916,40 lei fără TVA pentru Lotul nr. 1; 349.800,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 2; 139.920,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 3; 46.640,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 4; 15.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 5; Operatorii economici vor putea solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire până la 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor astfel încât autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/ informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu