Autoritatea contractantă vizează achiziţionarea de servicii de transport aerian intern şi internaţional de pasageri în funcţie
de necesităţile şi în limita bugetului alocat, la clasa economic, cu week-end şi fără week-end sau altele, după caz.Deplasările
ce urmează a fi efectuate sunt caracterizate prin faptul că rutele de călătorie, numărul lor şi numărul de participanţi nu
sunt determinate a priori, ele ...
Autoritatea contractantă vizează achiziţionarea de servicii de transport aerian intern şi internaţional de pasageri în funcţie
de necesităţile şi în limita bugetului alocat, la clasa economic, cu week-end şi fără week-end sau altele, după caz.Deplasările
ce urmează a fi efectuate sunt caracterizate prin faptul că rutele de călătorie, numărul lor şi numărul de participanţi nu
sunt determinate a priori, ele variind în funcție de nevoile Autorității contractante la momentul solicitării. În cele mai
multe cazuri, emiterea biletelor de transport se face pe baza rezervărilor solicitate, însă există şi cazuri în care, din
cauza situaţiilor neprevăzute, independent de voinţa Autorităţii contractante, se vor solicita modificări în rezervările iniţiale.
Numărul de pasageri și datele de călătorie vor fi precizate cu exactitate în invitația de participare la reofertare.Autoritatea
contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare, o singura
data, in a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise
în termenul menționat la SECTIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, astfel:
– Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 19; – Termen
de raspuns al autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare – a 11 a zi;Pentru respectarea principiului
tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea
de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile
formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor
electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE
ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!