Autoritatea contractantă vizează achiziţionarea de servicii de transport aerian intern şi internaţional de pasageri în funcţie de necesităţile şi în limita bugetului alocat, la clasa economic, cu week-end şi fără week-end sau altele, după caz.
Deplasările ce urmează a fi efectuate sunt caracterizate prin faptul că rutele de călătorie, numărul lor şi numărul de participanţi nu sunt determinate a priori, ele variind în funcţ...
Autoritatea contractantă vizează achiziţionarea de servicii de transport aerian intern şi internaţional de pasageri în funcţie de necesităţile şi în limita bugetului alocat, la clasa economic, cu week-end şi fără week-end sau altele, după caz.
Deplasările ce urmează a fi efectuate sunt caracterizate prin faptul că rutele de călătorie, numărul lor şi numărul de participanţi nu sunt determinate a priori, ele variind în funcţie de nevoile Autorităţii contractante la momentul solicitării. În cele mai multe cazuri, emiterea biletelor de transport se face pe baza rezervărilor solicitate, însă există şi cazuri în care, din cauza situaţiilor neprevăzute, independent de voinţa Autorităţii contractante, se vor solicita modificări în rezervările iniţiale. Numărul de pasageri şi datele de călătorie vor fi precizate cu exactitate în invitaţia de participare la reofertare.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, o singura data, in a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menţionat la SECTIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, astfel:
– Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 19;
– Termen de raspuns al autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare – a 11 a zi;
Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!