Feedback
I.D.: 69746075

Servicii de transport aerian intern şi internaţional de pasageri

Data publicarii
02.06.22 Exista 746.300 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
60400000-2
Pretul estimativ:
1.847.550,00 RON - 1.847.550,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea pentru Digitalizarea României, în calitate de autoritate contractantă, doreşte să încheie un acord-cadru cu minim unul şi maxim zece operatori economici care să asigure servicii de transport aerian intern şi internaţional de călători, pe o perioadă de 24 luni. Acest serviciu este necesar în vederea asigurării serviciilor de transport aerian pentru demnitarii/delegaţii/personalul Autorităţii pentru Digitalizarea ...
Autoritatea pentru Digitalizarea României, în calitate de autoritate contractantă, doreşte să încheie un acord-cadru cu minim unul şi maxim zece operatori economici care să asigure servicii de transport aerian intern şi internaţional de călători, pe o perioadă de 24 luni. Acest serviciu este necesar în vederea asigurării serviciilor de transport aerian pentru demnitarii/delegaţii/personalul Autorităţii pentru Digitalizarea României care participă la evenimente, reuniuni, târguri, expoziţii şi alte manifestări în domeniul de competenţă al ADR. Contractele subsecvente vor fi atribuite prin reluarea competiţiei între operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, conform art. 110 din HG nr. 395/2016, iar elementul care va face obiectul reluării competiţiei va fi preţul pentru serviciile de transport aerian solicitate, pentru destinaţiile prevăzute în caietul de sarcini şi eventual altele noi, în funcţie de necesitate. Reluarea competiţiei se va desfăşura offline.Termene pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare: A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de maxim 19 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarficare/informaţiilor suplimentare în a 11 - a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor. Daca aceste termene se sfârsesc în zile nelucrătoare, Autoritatea contractantă va răspunde în ultima zi lucrătoare înainte de termenul respectiv. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP www.e-licitatie.ro
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu