AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL (ANSPDCP), în calitate de autoritate contractantă, vizează achiziţionarea serviciilor de transport aerian intern şi international de pasageri (Cod CPV: 60400000-2), în funcţie de necesităţi şi în limita bugetului alocat, după caz, pentru demnitarii şi salariaţii autorităţii contractante. Obiectul achiziţiei constă în semnarea unui Acord-Cadru, ...
AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL (ANSPDCP), în calitate de autoritate contractantă, vizează achiziţionarea serviciilor de transport aerian intern şi international de pasageri (Cod CPV: 60400000-2), în funcţie de necesităţi şi în limita bugetului alocat, după caz, pentru demnitarii şi salariaţii autorităţii contractante. Obiectul achiziţiei constă în semnarea unui Acord-Cadru, cu o durată de 26 luni de la data intrării în vigoare a Acordului-Cadru. Autoritatea contractantă va încheia Acordul-cadru cu toţi ofertanţii care înaintează oferte declarate admisibile şi conforme. Numarul minim al agenţilor economici cu care se încheie acordul-cadru este de 2 (doi), numărul maxim fiind nelimitat. La incheierea acordului-cadru elementul principal al propunerii financiare il constituie Tariful de serviciu (TS), care se va inscrie in formularul de oferta (model formular nr. 5) si va fi criptat si incarcat in SEAP. Contractele subsecvente de servicii de transport aerian intern şi internaţional de pasageri pentru destinaţiile/clasele/durata /condiţiile deplasării stabilite de către autoritatea contractantă fiind atribuite ulterior, prin reluarea competiţiei între operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, conform prevederilor Caietului de Sarcini.
La reluarea competiţiei, valoarea maximă a TS ofertată la momentul elaborării propunerilor financiare pentru încheierea acorduluicadru, va putea fi îmbunătăţită în sensul diminuării acesteia. Ofertele care prezintă o taxă de servicii (TS) mai mare decat valoarea maximă ofertată la încheierea acordului-cadru nu vor fi luate în considerare. Orice oferta financiara cu tariful de servicii 0 va fi respinsa ca neconforma. Operatorii economici pot solicita clarificari cu un numar de minim 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va elabora si posta in SICAP raspunsul la toate solicitarile de clarificari depuse in termenul de mai sus, cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.