1.Obiectul: achizitionarea serviciilor de transport a numerarului si a altor valori împreuna cu casierul Senatului, în mod exclusiv, cod CPV 79713000, de la sediul Autoritatii de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti si al B.C.R. Sucursala Izvor la sediul Senatului României si/sau invers. 2. Cerinte: - posibilitatea solutionarii în anul 2018, ianuarie - decembrie, a tuturor solicitarilor de transport ...
1.Obiectul: achizitionarea serviciilor de transport a numerarului si a altor valori împreuna cu casierul Senatului, în mod exclusiv, cod CPV 79713000, de la sediul Autoritatii de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti si al B.C.R. Sucursala Izvor la sediul Senatului României si/sau invers. 2. Cerinte: - posibilitatea solutionarii în anul 2018, ianuarie - decembrie, a tuturor solicitarilor de transport individual, a numerarului si a altor valori împreuna cu casierul Senatului, în mod exclusiv, de la sediul Autoritatii de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti si al B.C.R. Sucursala Izvor la sediul Senatului României ?i/sau invers, în medie de 4-6 ori pe luna. - transportul sa se faca cu masini speciale (autodube blindate conform standardelor în domeniu) însotite de personal de specialitate instruit corespunzator, dotat cu arma. - asigurarea transportului numerarului si a altor valori împreuna cu casierul Senatului, de la casieria unitatii trezoreriei sau bancii pâna la autoduba si de la autoduba pâna la casieria Senatului României si invers. 3. Locul si timpul de raspuns : - transportul va fi asigurat în maxim 24 ore de la primirea comenzii telefonice. 4. Locul si termenul de prestare : - Sediul Senatului României unde se va confirma transportul cu adresa scrisa. 5. Instructiuni privind întocmirea ofertei de pret: propunerea financiara va cuprinde tariful perceput pe km parcurs. Tariful /km, exprimat în lei fara TVA, nu se va modifica pe toata durata contractului. 6. Ofertele trebuie sa includa: - propunerea tehnica pentru servicii de transport valori conform art. 2,3 si 4, - propunerea financiara întocmita conform art. 5. - polita de asigurare pentru acoperirea integrala a eventualelor pagube produse autoritatii contractante. - licenta de functionare eliberata de I.G.P. în baza Legii nr. 333/2003, republicata. 7. Modalitati de plata : - Plata pentru serviciile prestate se va face prin ordin de plata din contul achizitorului deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti, în baza facturii, în contul prestatorului deschis la Trezorerie, în termen de 30 de zile calendaristice. Documentele de plata sunt : - Factura în original însotita de adresele de confirmare a serviciilor de transport prestate într-o luna. Autoritatea contractanta poate prelungi durata de valabilitate a contractului de achizitie publica, pe anul 2018, cu maxim 4 luni, conform legisla?iei în vigoare. Aceste servicii pot fi suplimentate cu maxim 33% din valoarea estimata a contractului.