Feedback
I.D.: 26924039

Servicii de topografie si servicii de cadastru, pentru reglementarea situatiei juridice a unor imobile aflate în patrimoniul Judetului Arad.

Data publicarii
23.03.18 Exista 102.054 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71351810 71354300
Pretul estimativ:
896.059,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia de servicii de topografie si servicii de cadastru în vederea înscrieri în cartea funciara a unor imobile din patrimoniul Judetului Arad, aflate în administrarea Consiliului Judetean Arad sau în administrarea/folosinta unor terti, a unor imobile aferente sistemelor de alimentare cu apa si canalizare a judetului Arad pe care opereaza S.C. Compania de Apa Arad S.A., a liniei de tramvai Arad-Ghioroc, aflata în patrimo...
Achizitia de servicii de topografie si servicii de cadastru în vederea înscrieri în cartea funciara a unor imobile din patrimoniul Judetului Arad, aflate în administrarea Consiliului Judetean Arad sau în administrarea/folosinta unor terti, a unor imobile aferente sistemelor de alimentare cu apa si canalizare a judetului Arad pe care opereaza S.C. Compania de Apa Arad S.A., a liniei de tramvai Arad-Ghioroc, aflata în patrimoniul Judetului Arad si în administrarea S.C. Compania de Transport Public Arad S.A. si a unor tronsoane de drumuri judetene aflate în patrimoniul Judetului Arad., Valoare estimata maxima a acordului-cadru: 2 960 906,66 RON, fara TVA., Valoarea minima a acordului-cadru: 1 480 453,33 RON, fara TVA., Valoarea estimata fara TVA/loturi:, — Lot 1:, —— valoare maxima acord-cadru: 209 283,25 RON, valoare minima acord-cadru: 104 641,00 RON,, —— valoare maxima contract subsecvent: 110 700 RON, valoare minima contract subsecvent: 134 RON,, — Lot 2:, —— valoare maxima acord-cadru: 367 569,01 RON, valoare minima acord-cadru: 183 785 RON,, —— valoare maxima contract subsecvent: 131 000 RON, valoare minima contract subsecvent: 200 RON,, — Lot 3:, —— valoare maxima acord-cadru: 23 100 RON, valoare minima acord-cadru: 14 700 RON,, —— valoare maxima contract subsecvent: 14 700 RON, valoare minima contract subsecvent: 8 400 RON,, — Lot 4:, —— valoare maxima acord-cadru: 2 360 954,40 RON, valoare minima acord-cadru 1 180 477 RON,, —— valoare maxima contract subsecvent: 785 000 RON, valoare minima contract subsecvent: 1 400 RON.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de topografie si servicii de cadastru, pentru reglementarea situatiei juridice a unor imobile aflate în patrimoniul Judetului Arad 11.12.17
Servicii de topografie si servicii de cadastru, pentru reglementarea situatiei juridice a unor imobile aflate în patrimoniul Judetului Arad  
Achiziţionarea de service auto şi inspecţie tehnică periodică (ITP) pentru remorci sub şi peste 3,5 tone şi autovehicule sub şi peste 3,5 tone din parcul auto al COMPANIEI DE APĂ ARAD SA  
Achizitionare tevi PE-HD si tevi PVC, fitinguri si elemente de legatura pentru tevi  
Achizitionare tevi PE-HD si tevi PVC, fitinguri si elemente de legatura pentru tevi 11.06.15
Achizitionare tevi PE-HD si tevi PVC, fitinguri si elemente de legatura pentru tevi 12.05.15
Servicii de asigurare obligatorie de răspundere civilă auto (RCA) – Lot 1 şi Servicii de asigurare facultativă de răspundere civilă auto (CASCO) – Lot 2.  
Acord-cadru pentru furnizarea şi distribuţia produselor din cadrul Programului pentru şcoli al României, pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular din Orasul Lipova, judeţul Arad, pentru anul şcolar 2021-2022 (ianuarie 2022-iunie2022) 06.12.21
Lot 1 - Achiziţia de cartuşe de cerneală şi cartuşe de toner: CJA, ISU, CMJ, Lot 2 - Achiziţia de produse de birotică şi papetărie: CJA, ISU, CMJ, Lot 3 - Achiziţia de hârtie pentru imprimantă şi copiatoare: CJA, ISU, CMJ 14.12.20
SUSPENDATA - Acord-cadru pentru furnizarea şi distribuţia produselor din cadrul Programului pentru şcoli al României, pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular din Orasul Lipova, judeţul Arad, pentru anul şcolar 2022-2023 21.11.22