Pentru buna desfasurare a activitatii Primariei Jilava, si pentru respectarea legislatiei in vigoare, este necesara achizitionarea de topografie, cadastru si intabulare.
Principalele obligatii ale prestatorului vor fi, fara a ne limita la:
-sa aiba ca obiect de activitate corespondent cu obiectul contractului;
-sa puna la dispozitia Autoritatii Contractante personal calificat.
Serviciile de topografie, cadastru si intabular...
Pentru buna desfasurare a activitatii Primariei Jilava, si pentru respectarea legislatiei in vigoare, este necesara achizitionarea de topografie, cadastru si intabulare.
Principalele obligatii ale prestatorului vor fi, fara a ne limita la:
-sa aiba ca obiect de activitate corespondent cu obiectul contractului;
-sa puna la dispozitia Autoritatii Contractante personal calificat.
Serviciile de topografie, cadastru si intabulare se vor presta la sediul beneficiarului sau in zona sa de interes si cuprind:
-masuratori topografice (ridicari si trasari) in vederea intocmirii planurilor de situatie in scopul realizarii documentatiilor pentru: ordinul prefectului, procese verbale de punere in posesie, planuri parcelare, precum si domeniul public (inchirieri,concesiuni,utilitati,etc.);
-identificarea solutiilor de specialitate pentru rezolvarea cererilor adresate de catre alte institutii publice sau juridice interesate;
-verificarea informatiilor cadastrale si consultari la teren, in vederea eliberarii avizelor consultative pentru alte compartimente din cadrul institutiei (urbanism, taxe si impozite);
-intocmirea si depunerea spre solutionare la OCPI teritorial a documentatiilor cadastrale apartinand domeniului public;
-sprijin de specialitate in vederea desfasurarii in bune conditii a activitatii compartimentului de cadastru si fond funciar.
Contractul se va incheia pana la sfarsitul anului 2020, cu posibilitate de prelungire 4 luni in anul 2021, in limita bugetului aprobat.