Scopul achiziţiei publice este contractarea serviciilor de topografie şi cadastru, respectiv întocmirea de documentaţii cadastrale. Autoritatea contractantă intenţionează să contracteze următoarele tipuri de documentaţii topo-cadastrale:
a) Documentaţii cadastrale necesare primei întabulări a dreptului de proprietate asupra unui imobil (cu sau fără construcţii) neînscris în Cartea Funciară:
i. pentru terenuri având o...
Scopul achiziţiei publice este contractarea serviciilor de topografie şi cadastru, respectiv întocmirea de documentaţii cadastrale. Autoritatea contractantă intenţionează să contracteze următoarele tipuri de documentaţii topo-cadastrale:
a) Documentaţii cadastrale necesare primei întabulări a dreptului de proprietate asupra unui imobil (cu sau fără construcţii) neînscris în Cartea Funciară:
i. pentru terenuri având o suprafaţă de 0-1000 mp, nr. estimativ de documentaţii necesare – 3 buc. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim normal - 42 de zile lucrătoare. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim de urgenţă – 15 zile lucrătoare;
ii. pentru terenuri având o suprafaţă de 1001-5000 mp, nr. estimativ de documentaţii necesare – 5 buc. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim normal - 42 de zile lucrătoare. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim de urgenţă – 15 zile lucrătoare;
iii. pentru terenuri având o suprafaţă mai mare de 5000 mp, nr. estimativ de documentaţii necesare – 2 buc. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim normal - 42 de zile lucrătoare. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim de urgenţă – 15 zile lucrătoare;
iv. pentru construcţii având o suprafaţă construită desfăşurată de 0-100 mp, nr. estimativ de documentaţii necesare – 5 buc. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim normal - 42 de zile lucrătoare. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim de urgenţă – 15 zile lucrătoare;
v. pentru construcţii având o suprafaţă construită desfăşurată de 101-500 mp, nr. estimativ de documentaţii necesare – 3 buc. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim normal - 42 de zile lucrătoare. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim de urgenţă – 15 zile lucrătoare;
vi. pentru construcţii având o suprafaţă construită desfăşurată mai mare de 500 mp, nr. estimativ de documentaţii necesare – 2 buc. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim normal - 42 de zile lucrătoare. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim de urgenţă – 15 zile lucrătoare.
b) Întocmire relevee în cazul imobilelor deja intabulate, documentaţii în care să fie specificată atât suprafaţa utilă, suprafaţa construită şi după caz suprafaţa construită desfăşurată (acolo unde nu există):
- nr. estimativ de documentaţii necesare – 5 buc. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim normal - 30 de zile lucrătoare. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim de urgenţă – 15 zile lucrătoare.
c) Documentaţii cadastrale necesare înscrierii/ alipirii/ dezmembrării /lotizării unuia sau mai multor imobile (cu sau fără construcţii):
- nr. estimativ de documentaţii necesare – 30 buc. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim normal - 21 de zile lucrătoare. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim de urgenţă – 10 zile lucrătoare.
d) Documentaţii cadastrale necesare înscrierii unei construcţii definitive pe un teren înscris în cartea funciară, în care să fie specificată atât suprafaţa utilă, suprafaţa construită şi după caz suprafaţa construită desfăşurată:
- nr. estimativ de documentaţii necesare – 10 buc. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim normal - 30 de zile lucrătoare. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim de urgenţă – 15 zile lucrătoare.
e) Documentaţii cadastrale pentru actualizarea informaţiilor tehnice:
- nr. estimativ de documentaţii necesare – 25 buc. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim normal - 30 de zile lucrătoare. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim de urgenţă – 15 zile lucrătoare.
f) Documentaţii cadastrale necesare apartamentării/ reapartamentării unui imobil:
- nr. estimativ de documentaţii necesare – 50 buc. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim normal - 21 de zile lucrătoare. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim de urgenţă – 10 zile lucrătoare.
g) Realizare relevee, pe niveluri (în toate tipurile de condominii ale Judeţului Timiş acolo unde nu sunt întocmite), în scopul determinării suprafeţelor construite a spaţiilor comune, (exprimate în metri pătraţi şi în cote procentuale) pentru fiecare unitate locativă:
- nr. estimativ de documentaţii necesare – 4 buc. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim normal - 21 de zile lucrătoare. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim de urgenţă – 10 zile lucrătoare.
h) Plan topografic necesar în vederea obţinerii autorizaţiei de construire/ desfiinţare avizat O.C.P.I.:
- nr. estimativ de documentaţii necesare – 20 buc. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim normal - 21 de zile lucrătoare. Timp maxim de execuţie, avizare şi predare către beneficiar, în regim de urgenţă – 10 zile lucrătoare.
Nr estimativ de documentaţii poate varia în plus sau în minus, fără a fi depăşită suma maximă conform contract.
Prin documentaţie cadastrală se înţelege ansamblul de servicii rezultate din măsurători şi calcule, prin care se realizează identificarea, înregistrarea, reprezentarea pe schiţe sau planuri cadastrale a bunurilor imobile, inclusiv documentaţii/ demersurile necesare pentru clarificarea eventualelor suprapuneri. Lucrarea întocmită de către persoana fizică/ juridică autorizată în acest sens, va cuprinde toate documentele necesare înscrierii menţiunilor în evidenţele de carte funciară. Semnarea şi ştampilarea documentaţiei cadastrale presupune asumarea responsabilităţii corectitudinii datelor şi a documentelor grafice şi textuale.
Prin obiectiv se înţelege un imobil – construcţie sau teren – cu diferite categorii de folosinţă care constituie un corp de proprietate.
Prin întabularea unui imobil se înţelege înscrierea în cartea funciară, cu caracter definitiv, a faptelor şi actelor juridice referitoare la terenuri sau construcţii.
Pe ridicarea topografică se vor marca toate instalaţiile şi construcţiile aeriene şi/ sau subterane existente în zona drumului, în vederea relocării sau protejării acestora în condiţiile legii.
Pentru întocmirea documentaţiei cadastrale, prestatorul va parcurge următoarele etape:
- realizarea lucrării care presupune documentarea tehnică, execuţia lucrărilor de teren şi birou, întocmirea documentaţiei cadastrale;
- depunerea documentaţiei cadastrale la O.C.P.I. competent teritorial;
- înscrierea în cartea funciară;
- eliberarea extraselor de carte funciară.
La cererea de înscriere în cartea funciară se va ataşa documentaţia cadastrală la care se referă înscrierea, întocmită de către persoana autorizată în acest sens, asumată prin semnătură şi ştampilă. Depunerea documentaţiei la Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, precum şi a formularelor tipizate, se realizează de către prestator, în numele proprietarului imobilelor, respectiv Judeţul Timiş.
Dacă în urma măsurătorilor efectuate pe teren rezultă suprafeţe mai mari sau mai mici sau configuraţia diferă faţă de cele din actele de proprietate/ deţinere, executantul are obligaţia să depună la Registratura autorităţii contractante documentaţia pentru modificarea actelor de proprietate prin actualizarea informaţiilor de natură tehnică, documentaţie care trebuie să fie identică cu cea care urmează a fi depusă la O.C.P.I., atât în format analogic, cât şi digital.
În situaţia imobilelor care nu sunt incluse în inventar, executantul are obligaţia să depună la Registratura autorităţii contractante documentaţia întocmită care va constitui anexă la Hotărârea Consiliului Judeţean prin care imobilul/ imobilele vor fi incluse în patrimoniu, documentaţie care trebuie să fie identică cu cea care urmează a fi depusă la OCPI, atât în format analogic, cât şi digital.
După recepţia cadastrală şi înscrierea documentaţiei în cartea funciară, beneficiarului i se eliberează încheierea de carte funciară, extrasul de carte funciară pentru informare şi planul de amplasament şi delimitare a imobilului.
Documentaţia va fi întocmită şi recepţionată cu respectarea strictă a prevederilor Ordinului Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 700/2014, privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară.
Obiectivul final al lucrării este înscrierea în cartea funciară.
Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare cu 4 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care solicitările de clarificări/ informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut la punctul I.3), respectiv 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.