Se achizitioneaza servicii de tiparire, implicuire, expediere cu confirmare de primire automata a actelor administrativ fiscale anuale -(decizii de impunere persoane fizice/juridie pentru anul 2021): instiintari de plata la care se adauga scrisoarea primarului pentru contribuabilii din cadrul Primariei Municipiului Turda, decizie de impunere, instiintare de plata, somatii, titluri executorii, procese verbale privind cheltui...
Se achizitioneaza servicii de tiparire, implicuire, expediere cu confirmare de primire automata a actelor administrativ fiscale anuale -(decizii de impunere persoane fizice/juridie pentru anul 2021): instiintari de plata la care se adauga scrisoarea primarului pentru contribuabilii din cadrul Primariei Municipiului Turda, decizie de impunere, instiintare de plata, somatii, titluri executorii, procese verbale privind cheltuieli de executare silita si simulare calcul valori pt fiecare rol Scrisoarea Primarului pt contribuabilii Municipiului Turda, va cuprinde: preluarea datelor in conditii de confidentialitate, pregatirea si tiparirea documentelor, impachetarea documentelor, expedierea documentelor, preluare de la imprimare a pachetelor cu corespondenta si distribuirea conform normelor legale, procesarea confirmarilor si retururilor, gestionarea si tratarea plicurilor expediate cu succes (scanare si livrare pdf). Expedierea se va face prima data cu confirmare de primire. Solutia informatica trebuie sa respecte legislatia in vigoare si sa permita realizarea de modificari in acord cu evolutiile legislative ulterioare. Se estimeaza: tiparire si implicuire ( 20.100 plicuri) + expediere cu confirmare de primire (inclusiv – tiparirea, implicuirea, expedierea, generarea confirmarilor de primire).