Obiectul contractului constă în prestarea de servicii de tiparire si distributie de materiale ce vor fi utilizate în cadrul
Proiectului PDP1 - „Consolidarea rețelei naționale de furnizori de îngrijiri primare de sănătate pentru îmbunătățirea stării
de sănătate a populației, copii și adulți (inclusiv populație vulnerabilă)” derulat în cadrul Programului ”Provocări în sănătatea
publică la nivel european” fi...
Obiectul contractului constă în prestarea de servicii de tiparire si distributie de materiale ce vor fi utilizate în cadrul
Proiectului PDP1 - „Consolidarea rețelei naționale de furnizori de îngrijiri primare de sănătate pentru îmbunătățirea stării
de sănătate a populației, copii și adulți (inclusiv populație vulnerabilă)” derulat în cadrul Programului ”Provocări în sănătatea
publică la nivel european” finanțat prin Mecanismul Financiar al Spațiului Economic European (SEE)2014-2021 Cod NT 2311/13.05.2020.Contractul
are la bază „clauză suspensivă”Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei
clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare
cu această destinație, la semnarea contractului se tine cont de respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor
din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind
achizițiile publice și ale Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție
publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, aprobate prin H.G. nr. 395/2016, cu modificările
și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător
numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație.
În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 3 luni de la data aprobarii
raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare,
în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările
și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică.Ofertanții din cadrul acestei proceduri
înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii
de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței
unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei
suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Perioada maxima pentru care operează clauza suspensivă este de 3 luni, astfel încât, in cazul in care condiția semnării contractului
de finanțare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.