Feedback
I.D.: 79607842

Servicii de tipărire acte administrativ – fiscale, utilizând sabloane standard, şi de expediere cu confirmare de primire a plicurilor

Data publicarii
10.03.23 Exista 112.012 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Pretul estimativ:
666.000,00 RON - 666.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Tiparirea, pe baza fişierului furnizat de autoritatea contractantă – conţinând date din evidenţa fiscală - a documentelor individuale pentru fiecare dintre contribuabilii persoane fizice şi juridice, după cum urmează: a) decizie impunere, b) decizie referitoare la obligaţiile fiscale accesorii c) titlu executoriu şi somaţie de plată – pentru persoane fizice, d) proces – verbal privind cheltuielile de executare silită ...
1. Tiparirea, pe baza fişierului furnizat de autoritatea contractantă – conţinând date din evidenţa fiscală - a documentelor individuale pentru fiecare dintre contribuabilii persoane fizice şi juridice, după cum urmează: a) decizie impunere, b) decizie referitoare la obligaţiile fiscale accesorii c) titlu executoriu şi somaţie de plată – pentru persoane fizice, d) proces – verbal privind cheltuielile de executare silită e) adresa de înaintare. cu adaptarea formatului standard al documentelor, paginare individuala (faţă/verso) a setului de documente pentru fiecare rol în parte şi pe fiecare tip de act fiscal şi generarea borderourilor de însoţire. Condiţii pentru printarea actelor administrativ - fiscale: se vor printa decizii de impunere pentru anul 2023 pentru persoanele fizice şi juridice doar la rolurile unde se înregistrează matricole active ce cuprind impozit/ taxă clădiri, impozit/ taxă teren, impozit mijloace de transport, taxa de salubrizare, taxa de firmă. Deciziile de impunere vor fi conform evidentei comunicate in format digital; Dacă la rolurile unde se emit decizii de impunere există şi creanţe scadente se vor printa deciziile referitoare la obligaţiile fiscale accesorii; Dacă la rolurile unde se emit decizii de impunere există şi creanţe scadente, se vor printa somaţiile şi titlurile executorii ce vor însoţi în acelaşi plic deciziile de impunere. Se vor printa somaţii însoţite de titluri executorii la toate rolurile aparţinând persoanelor fizice care înregistrează creanţe bugetare restante la data emiterii. Fiecare din titlurile şi somaţiile emise vor fi însoţite de proces – verbal privind cheltuielile de executare silită. 2. Adaptarea şi verificarea formatelor de fişier în vederea tipăriri, în condiţii de confidenţialitate, confirmarea cu autoritatea contractantă, tipărirea documentelor administrative – fiscal menţionate; sortarea documentelor în funcţie de criteriul rol şi adresă; 3. Ataşarea la deciziile de impunere a scrisorilor personalizate, a deciziilor referitoare la obligaţiile fiscale accesorii (dacă este cazul), a somatiilor şi a titlurilor executorii (dacă este cazul), a proceselor – verbale privind cheltuielile de executare silită (dacă este cazul), a adresei de înaintare, împlicuirea documentelor, generarea borderourilor de expediţie, generarea confirmărilor de primire, expedierea corespondenţei, întocmirea, sub formă de tabel în ordine alfabetică, a rezultatului transmiterii plicurilor cu confirmare de primire conform, caietului de sarcini; 4. Prestatorul va prelua, în format electronic, informaţiile furnizate de achizitor şi le va prelucra în vederea emiterii documentelor fiscale, respectiv pentru tipărire şi expediere; 5. Prestatorul trebuie să aibă implementat un set de proceduri şi un software de susţinere pentru controlul productiei printr-un management centralizat de evenimente, create în timpul etapelor procesului de producţie. Fiecare plic trebuie să fie urmărit printr-un astfel de sistem şi corelat cu datele primite. În acest sens ofertantul va depune o declaraţie care să ateste îndeplinirea condiţiilor de mai sus precum şi descrierea sistemului implementat. În oferta se va specifica şi timpul în care se efectuează activitatea de preluare a informaţiei electronice până la expediere pentru pachetul <> cu defalcarea clară a perioadelor de pregătire, tipărire şi de trimitere a corespondenţei. 6. Prestatorul trebuie să fie autorizat de A.N.S.P.D.C.P ca operator de date cu caracter personal, având aviz de funcţionare pe toată durata contractului. 7. Prestatorul trebuie să aibă dreptul la expedierea cu confirmare de primire, în toată ţara (la nivel naţional); Prestatorul trebuie să deţină Certificat tip emis de catre Autoritatea Naţională pentru Comunicaţii din Romania (ANCOM), care atestă ca prestatorul beneficiază de dreptul de a furniza servicii poştale şi în concret “serviciul confirmare de primire", în toata ţara.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu