Numărul voucherelor de vacanţă ce fac obiectul achiziţionării serviciilor de tipărire si de livrare, ce va fi comandat de autoritatea contractantă, este de 2436, calculat astfel: 84 salariaţi x 29 vouchere/salariat. Ofertantul va prezenta următoarele documente: -este înfiinţat şi funcţionează legal; -are toate autorizările şi certificatele necesare de la autorităţile competente pentru prestarea serviciilor ofertate -Certif...
Numărul voucherelor de vacanţă ce fac obiectul achiziţionării serviciilor de tipărire si de livrare, ce va fi comandat de autoritatea contractantă, este de 2436, calculat astfel: 84 salariaţi x 29 vouchere/salariat. Ofertantul va prezenta următoarele documente: -este înfiinţat şi funcţionează legal; -are toate autorizările şi certificatele necesare de la autorităţile competente pentru prestarea serviciilor ofertate -Certificat de înregistrare a societăţii, eliberat de Oficiul Registrului Comerţului - copie conform cu originalul; -Autorizaţia pentru activitatea de emitere si gestionare a voucherelor de vacanta pe suport hârtie, emisă de Comisia de autorizare a unităţilor emitente de vouchere de vacanţă din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, in termen de valabilitate; -Certificat de cazier judiciar al societăţii - copie conform cu originalul; -Lista completa a unităţilor afiliate (agenţii de turism, unităţi de cazare - hoteluri, cabane, pensiuni, moteluri, etc), cel puţin 80% din unităţile turistice de primire trebuie sa fie clasificate cu cel puţin 2 stele/margarete iar din acest procent, cel puţin 50% trebuie sa fie clasificate cu minim 3 stele/margarete) pe judeţe si localitati, care acceptă ca mod de plată vouchere de vacanţă emise de societatea ofertanta (cu menţiunea următoarelor date: denumire unitate afiliate, nr. si data contract) semnata de reprezentantul legal. Se vor respecta cerintele caietului de sarcini, nr.100_24.05.2019, publicat in SEAP .