Numărul voucherelor de vacanţă ce fac obiectul achiziţionării serviciilor de tipărire si de livrare, ce va fi comandat de autoritatea contractanta, este de 4.814, calculat astfel: 166 salariaţi x 29 vouchere/salariat.
Ofertantul va prezenta următoarele documente:
-este înfiinţat şi funcţionează legal;
-are toate autorizările şi certificatele necesare de la autorităţile competente pentru prestarea serviciilor ofertate
-Certi...
Numărul voucherelor de vacanţă ce fac obiectul achiziţionării serviciilor de tipărire si de livrare, ce va fi comandat de autoritatea contractanta, este de 4.814, calculat astfel: 166 salariaţi x 29 vouchere/salariat.
Ofertantul va prezenta următoarele documente:
-este înfiinţat şi funcţionează legal;
-are toate autorizările şi certificatele necesare de la autorităţile competente pentru prestarea serviciilor ofertate
-Certificat de înregistrare a societăţii, eliberat de Oficiul Registrului Comerţului - copie conform cu originalul;
-Autorizaţia pentru activitatea de emitere si gestionare a voucherelor de vacanta pe suport hârtie, emisă de Comisia de autorizare a unităţilor emitente de vouchere de vacanţă din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, in termen de valabilitate;
-Certificat de cazier judiciar al societăţii - copie conform cu originalul;
-Lista completa a unităţilor afiliate (agenţii de turism, unităţi de cazare - hoteluri, cabane, pensiuni, moteluri, etc), cel puţin 80% din unităţile turistice de primire trebuie sa fie clasificate cu cel puţin 2 stele/margarete iar din acest procent, cel puţin 50% trebuie sa fie clasificate cu minim 3 stele/margarete) pe judeţe si localitati, care accepta ca mod de plata vouchere de vacanta emise de societatea ofertanta (cu menţiunea următoarelor date: denumire unitate afiliate, nr. si data contract) semnata de reprezentantul legal.
Se vor respecta cerintele caietului de sarcini, publicat in SEAP