Consiliul Judeţean Constanţa intenţionează să achiziţioneze servicii de tipărire şi broşare ghid anticorupţie în număr de 300 buc., în conformitate cu specificaţiile tehnice din Caietul de sarcini, ataşate prezentei achizitii.Documentele achiziţiei (invitaţia de participare, modelul de contract, formularele ce trebuie completate, specificaţiile tehnice) se regăsesc pe site-ul www.cjc.ro la sectiunea Anunturi - Achizitii pub...
Consiliul Judeţean Constanţa intenţionează să achiziţioneze servicii de tipărire şi broşare ghid anticorupţie în număr de 300 buc., în conformitate cu specificaţiile tehnice din Caietul de sarcini, ataşate prezentei achizitii.Documentele achiziţiei (invitaţia de participare, modelul de contract, formularele ce trebuie completate, specificaţiile tehnice) se regăsesc pe site-ul www.cjc.ro la sectiunea Anunturi - Achizitii publice.
Modul de prezentare a ofertei: Ofertele vor fi însoţite de Scrisoarea de înaintare, conform Formular 1 în care se va preciza obiectul achiziţiei.
Ofertantul are obligaţia să prezinte următoarele documente în oferta ce se va depune:
-Scrisoarea de înaintare, cf Formular nr.1. din Secţ Formulare; -Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, actualizata (evitarea conflictului de interese), cf model Formular nr. 4 din Secţ Formulare;-Declaraţie privind respectarea condiţiilor de mediu, social şi cu privire la relaţiile de muncă, cf Formular nr. 5, din secţ Formulare; -Declaraţie de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal, cf model Formular nr. 6, din Secţ Formulare;-Declaraţia privind acceptarea condiţiilor contractuale cf model Formular nr. 3, din Secţ Formulare;-Declaraţia privind partea/părţile din propunerea tehnică şi financiară care au caracter confidenţial, cf model Formular 7 din secţ Formulare;- Certificat constatator emis de ONRC, din care să rezulte că obiectul de activitate corespunzător obiectului contractului,se regăseşte în activităţile (cod CAEN) înscrise în certificatul constatator. Datele prevăzute în certificat trebuie să fie reale/actuale la momentul prezentării acestuia. În cazul asocierii/subcontractării se va prezenta certifcatul constatator al asociatului/subcontractantului, din care să reiasă obiectul de activitate corespunzător activităţii pentru care este implicat/pentru partea pe care o va realiza fiecare;
-Propunerea tehnică se va elabora astfel încât să rezulte îndeplinirea şi asumarea în totalitate a cerinţelor minime prevăzute în caietul de sarcini anexat prezentei invitaţii.
- Propunerea financiară este reprezentată de Formularul de ofertă - Formular 2, în care se va înscrie preţul ofertei fără TVA,va fi exprimat în cifre cu două zecimale. Preţul ofertei se va exprima în lei fără TVA. Propunerea financiară va include toate costurile generate de prestarea serviciilor solicitate.Neprezentarea ofertei financiare conduce la respingerea ofertei.Propunerea financiară va fi însoţită de Declaraţia privind acceptarea condiţiilor contractuale cf model Formular 3 din SecţFormulare.
Durata de valabilitate a ofertelor: 60 de zile, de la data limită, stabilită pentru depunerea ofertelor.