Servicii de televiziune pentru minimum posturile TV menţionate în anexa la caietul de sarcini nr. 576/12.01.2022, ataşat la prezentul anunţ. Recepţia cantitativă şi calitativă a serviciilor se va efectua de către achizitor, prin comisia de recepţie desemnată de către acesta, în conformitate cu prevederile contractului şi ale caietului de sarcini. Achizitorul are dreptul de a efectua verificarea calităţii prestaţiilor efectu...
Servicii de televiziune pentru minimum posturile TV menţionate în anexa la caietul de sarcini nr. 576/12.01.2022, ataşat la prezentul anunţ. Recepţia cantitativă şi calitativă a serviciilor se va efectua de către achizitor, prin comisia de recepţie desemnată de către acesta, în conformitate cu prevederile contractului şi ale caietului de sarcini. Achizitorul are dreptul de a efectua verificarea calităţii prestaţiilor efectuate, pentru a consemna conformitatea lor cu specificaţiile din propunerea tehnică şi din caietul de sarcini. Verificarea modului de prestare a serviciilor este realizată în conformitate cu menţiunile din propunerea tehnică şi din caietul de sarcini, de către reprezentantul/reprezentanţii achizitorului, desemnat/desemnaţi prin ordin al Preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor. Confirmarea prestării serviciilor se va face de către achizitor, în baza facturii emise de către prestator, după efectuarea verificării calităţii prestaţiilor din perioada anterioară de facturare. Plata se va efectua în termen de 45 de zile de la înregistrarea facturii la registratura A.N.S.V.S.A, după efectuarea recepţiei serviciilor. Prestatorul va emite factura pe suport hârtie, gratuit, lunar, în primele 10 zile a lunii curente, pentru luna anterioară. Factura va fi emisă în lei şi va fi transmisă la sediul achizitorului, în termen de maxim 5 zile de la emiterea acesteia, prin curier/postă cu confirmare de primire, respectiv prin depunerea la registratura autorităţii contractante.