Feedback
I.D.: 68029335

Servicii de televiziune din cablu

Data publicarii
12.04.22 Exista 771.272 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
92232000-6
Termenul limita pentru depunere:
14.04.22
Pretul estimativ:
1.512,00 RON - 1.512,00 RON
Documente participare:
  1. CS servicii televiziune cablu.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului: servicii de televiziune prin cablu la sediul DGP din str. Nicolae Iorga nr. 29, sector 1, Bucureşti Cantităţi: 7 utilizatori (receptoare TV) Cerinţe minime obligatorii: - prestatorul va pune la dispoziţie o conexiune de televiziune analogică/digitală, prin care vor fi deservite cele 7 receptoare TV; - pachetul ofertat de canale va include obligatoriu canalele TV româneşti aflate în emisie şi autori...
Obiectul contractului: servicii de televiziune prin cablu la sediul DGP din str. Nicolae Iorga nr. 29, sector 1, Bucureşti Cantităţi: 7 utilizatori (receptoare TV) Cerinţe minime obligatorii: - prestatorul va pune la dispoziţie o conexiune de televiziune analogică/digitală, prin care vor fi deservite cele 7 receptoare TV; - pachetul ofertat de canale va include obligatoriu canalele TV româneşti aflate în emisie şi autorizate de CNA, având ca destinaţie audienţa naţională; - pachetul ofertat de canale TV trebuie să cuprindă un număr de cel puţin 50 de programe diferite; - prestatorul va asigura funcţionarea serviciului 24h/24h, 7 zile pe săptămână, 365 de zile pe an. Pentru asigurarea unei remedieri rapide a oricărei defecţiuni apărute, se va asigura un program de asistenţă tehnică 24h/zi, 7 zile pe săptămână; - prestatorul se obligă să remedieze eventualele disfuncţionalităţi în asigurarea serviciilor care fac obiectul prezentului contract, disfuncţionalităţi sesizate de către beneficiar prin mail sau telefonic, către o persoană desemnată de către prestator, acesta din urmă fiind obligat să răspundă la respectivele sesizări după cum urmează: • timpul de răspuns la sesizările telefonice: maxim 2 ore de la înştiinţare; • timpul de rezolvare a defecţiunilor: maxim 24 de ore de la primirea sesizării; - serviciul va fi furnizat sub formă de abonament lunar.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu