"Servicii de telefonie".Realizarea obiectul de activitate al DEER este sustinuta de o infrastructura proprie de informatica si comunicatii (IT&C).Aceasta cuprinde echipamente proprii de comunicatie interconectate prin tronsoane de fibra optica, radiorelee,cabluri de telecomunicatii, etc. si care, impreuna cu serviciile oferite de operatori publici,asigura toate tipurile de comunicatii necesare (voce, date) intre toate obiec...
"Servicii de telefonie".Realizarea obiectul de activitate al DEER este sustinuta de o infrastructura proprie de informatica si comunicatii (IT&C).Aceasta cuprinde echipamente proprii de comunicatie interconectate prin tronsoane de fibra optica, radiorelee,cabluri de telecomunicatii, etc. si care, impreuna cu serviciile oferite de operatori publici,asigura toate tipurile de comunicatii necesare (voce, date) intre toate obiectivele vizate.Obiectivul general al beneficiarului este mentinerea unui sistem de comunicatii functional, unitar, securizat,flexibil,scalabil,redundant,conform standardelor specifice domeniului, care sa asigure necesarul optim de comunicaţii conform cerintelor de business/operative/strategice existente in organizatie precum si cu perspectivele de dezvoltare ale companiei. Toate locaţiile în care este necesară asigurarea serviciilor de telecomunicaţii: sedii administrative principale si secundare, Centre de Exploatare, Puncte de lucru, Statii si Posturi de transformare, echipamente energetice şi alte puncte de interes vor fi denumite în continuare "locaţiile beneficiarului".
Scopul achizitiei este asigurarea necesarului de servicii de comunicatii in vederea functionarii in bune si sigure conditii a sistemelor IT&C ale organizatiei, baza a proceselor administrativ-operative.
Nota: Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 15 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de claridicari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.