Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Iaşi intenţionează să achiziţioneze Servicii de telefonie mobilă, voce şi date, pentru un număr de 4 numere de abonat – prin achiziţie directă şi invită pe cei interesaţi să depună oferte în acest sens.
1. Denumirea autorităţii contractante: Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Iaşi
2. Adresă/telefon/fax: Şos. Bucium, nr. 80, cod 700285, Iaşi, tel.: 0232–277201; Fax: 0232...
Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Iaşi intenţionează să achiziţioneze Servicii de telefonie mobilă, voce şi date, pentru un număr de 4 numere de abonat – prin achiziţie directă şi invită pe cei interesaţi să depună oferte în acest sens.
1. Denumirea autorităţii contractante: Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Iaşi
2. Adresă/telefon/fax: Şos. Bucium, nr. 80, cod 700285, Iaşi, tel.: 0232–277201; Fax: 0232–277200
3. Cod clasificare CPV: 64212000-5 Servicii de telefonie mobilă(Rev.2)
4. Procedura aplicată: achiziţie directă
5. Sursa de finanţare: buget local
6. Valoarea estimată: Valoarea estimată totală a achiziţiei este de 1008,00 lei fără T.V.A., respectiv 1200,00 lei cu T.V.A., corespunzătoare unei valori estimate lunare de 84,00 lei fără T.V.A, respectiv 100,00 lei cu T.V.A. şi o valoarea estimată/ abonament de 21,00 lei fără T.V.A., respectiv 25,00 lei cu T.V.A.
7. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut
8. Durata de prestare a serviciilor: Durata contractului de servicii de telefonie mobilă, voce şi date, pentru un număr de 4 numere de abonat, va fi de la data de 01.01.2024 şi până la data de 31.12.2024, cu posibilitatea prelungirii contractului iniţial cu maxim 4 luni, respectiv, în perioada 01.01 – 30.04.2025, prin act adiţional încheiat între părţile contractante în luna decembrie 2024.
Valoarea maximă estimată a serviciilor suplimentare achiziţionate conform prevederilor art. 165 alin. (1) din H.G. nr. 395/2016 este de 336,00 lei fără T.V.A., respectiv 400,00 lei cu T.V.A., unei valori estimate lunare de 84,00 lei fără T.V.A, respectiv 100,00 lei cu T.V.A. şi o valoarea estimată/ abonament de 21,00 lei fără T.V.A., respectiv 25,00 lei cu T.V.A., pentru perioada 01.01 - 30.04.2025.
Instalarea serviciilor se va realiza până la data de 31.12.2023 şi va fi considerată finalizată la semnarea procesului-verbal de recepţie şi punere în funcţiune, astfel încât, la data de 01.01.2024 serviciile să fie funcţionale.
9. Perioada de valabilitate a ofertei este de 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
10. Data limită de depunere a ofertelor: 20.11.2023, orele 16:00.
11. Prezentarea ofertei: Oferta va cuprinde documentele de calificare, propunerea tehnică şi propunerea financiară, conform cerinţelor din documentaţia de atribuire.
12. Ofertele vor fi transmise în format tipărit prin servicii poştale / de curierat / prin livrare directă la sediul Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Iaşi din Şos. Bucium, nr. 80, loc. Iaşi, cod poştal 700285 sau pe adresa de e-mail contact@djep-iasi.ro, astfel: luni – joi 07.30 – 16.00, vineri 07.30 – 13.30 până la data limită de depunere a ofertelor.
Anexăm prezentei Documentaţia de atribuire, care cuprinde Caietul de sarcini nr. 11624/01.11.2023, proiectul de contract şi formularele.
13. Ofertantul declarat câştigător are obligaţia ca, în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la momentul comunicării rezultatului evaluării, să posteze oferta financiară în Catalogul SEAP