Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Iaşi intenţionează să achiziţioneze "Servicii de telecomunicaţii integrate de tipul VPN (Virtual Private Network)", lăţime minimă bandă 20 Mbps, upload / download - 20 Mbps, fără limitare de trafic, disponibilitate 24h/24h – prin achiziţie directă şi invită pe cei interesaţi să depună oferte în acest sens.
1. Denumirea autorităţii contractante: Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Pe...
Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Iaşi intenţionează să achiziţioneze "Servicii de telecomunicaţii integrate de tipul VPN (Virtual Private Network)", lăţime minimă bandă 20 Mbps, upload / download - 20 Mbps, fără limitare de trafic, disponibilitate 24h/24h – prin achiziţie directă şi invită pe cei interesaţi să depună oferte în acest sens.
1. Denumirea autorităţii contractante: Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Iaşi
2. Adresă/telefon/fax: Şos. Bucium, nr. 80, cod 700285, Iaşi, tel.: 0232–277201; Fax: 0232–277200
3. Cod clasificare CPV: 64227000-3 Servicii de telecomunicaţii integrate(Rev.2)
4. Procedura aplicată: achiziţie directă
5. Sursa de finanţare: buget local
6. Valoarea estimată: valoarea estimată totală a achiziţiei este de 3.600,00 lei fără T.V.A., respectiv 4.284,00 lei cu T.V.A., corespunzătoare unei valori estimate lunare de 300,00 lei fără T.V.A, respectiv 357,00 lei cu T.V.A.
7. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut
8. Durata de prestare a serviciilor: Durata contractului de servicii de telecomunicaţii integrate de tipul VPN (Virtual Private Network) va fi de la data de 01.01.2024 şi până la data de 31.12.2024, cu posibilitatea prelungirii contractului iniţial cu maxim 4 luni, respectiv, în perioada 01.01 – 30.04.2025, prin act adiţional încheiat între părţile contractante în luna decembrie 2024.
Valoarea maximă estimată a serviciilor suplimentare achiziţionate conform prevederilor art. 165 alin. (1) din H.G. nr. 395/2016 este de 1.200,00 lei fără T.V.A., respectiv 1.428,00 lei cu T.V.A., corespunzătoare unei valori estimate lunare de 300,00 lei fără T.V.A., respectiv 357,00 lei cu T.V.A., pentru perioada 01.01 - 30.04.2025.
Instalarea serviciilor se va realiza până la data de 31.12.2023 şi va fi considerată finalizată la semnarea procesului-verbal de recepţie şi punere în funcţiune, astfel încât, la data de 01.01.2024 serviciile să fie funcţionale.
9. Perioada de valabilitate a ofertei este de 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
10. Data limită de depunere a ofertelor: 20.11.2023, orele 16:00.
11. Prezentarea ofertei: Oferta va cuprinde documentele de calificare, propunerea tehnică şi propunerea financiară, conform cerinţelor din documentaţia de atribuire.
12. Ofertele vor fi transmise în format tipărit prin servicii poştale / de curierat / prin livrare directă la sediul Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Iaşi din Şos. Bucium, nr. 80, loc. Iaşi, cod poştal 700285 sau pe adresa de e-mail contact@djep-iasi.ro, astfel: luni-joi 07.30 – 16.00, vineri 07.30 – 13.30 până la data limită de depunere a ofertelor.
Anexăm prezentei Documentaţia de atribuire, care cuprinde Caietul de sarcini nr. 11620/01.11.2023, proiectul de contract şi formularele.
13. Ofertantul declarat câştigător are obligaţia ca, în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la momentul comunicării rezultatului evaluării, să posteze oferta financiară în Catalogul electronic SEAP