1. Lot 1 - Servicii de proiectare, implementare, întreţinere şi actualizare "Sistem informatic integrat de gestiune economico-financiară", precum şi Servicii de administrare, întreţinere servere şi de monitorizare şi dezvoltare sistem informatic.,
a) Servicii de proiectare, implementare, întreţinere şi actualizare "Sistem informatic integrat de gestiune economico-financiară"
b) Servicii de administrare, întreţin...
1. Lot 1 - Servicii de proiectare, implementare, întreţinere şi actualizare "Sistem informatic integrat de gestiune economico-financiară", precum şi Servicii de administrare, întreţinere servere şi de monitorizare şi dezvoltare sistem informatic.,
a) Servicii de proiectare, implementare, întreţinere şi actualizare "Sistem informatic integrat de gestiune economico-financiară"
b) Servicii de administrare, întreţinere servere şi de monitorizare şi dezvoltare sistem informatic.
3. Lot 3 - Servicii de reparare, de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale şi pentru echipament de birotică (imprimante, copiatoare, scanere şi faxuri) şi activitate Help Desk,
Servicii de reparare şi de întreţinere
• Curăţirea echipamentelor IT (eliminare depunere praf, cerneală, toner de pe subansamble, curăţire unităţi CD-ROM, DVD-ROM, etc.);
• Programarea reparaţiilor previzibile (din cauza uzurii subansamblelor ca: ventilatoare, imprimante, etc.);
• Asigurare echipament de schimb în cazul unor defecţiuni a căror depanare necesită un timp mai mare de 24 ore şi echipamentul respectiv este indispensabil pentru activitatea curentă (calculator de schimb cu datele copiate, servere, surse neîntreruptibile, imprimantă, monitor, etc.);
• Intervenţie imediată în cazul defecţiunilor anunţate, diagnosticare şi comunicarea timpului necesar repunerii în funcţiune;
• Garanţie pentru depanările efectuate şi piesele de schimb montate;
Activitate Help Desk
• Operare la o capacitate adaptată cererilor pe durata programului de lucru şi la solicitarea expresă a beneficiarului şi în afara programului de lucru;
• Asigurare consultanţă pentru utilizarea software-lor de bază tip Windows, Linux, Office, etc. din dotarea Consiliului Judeţean Harghita;
• Asigurare suport tehnic calificat pentru sistemele de operare, aplicaţii de automatizare şi productivitate a postului de lucru, aplicaţiile dedicate ale CJHR prin interpretarea mesajelor de eroare, transferarea datelor între aplicaţii;
• Asigurare suport tehnic pentru izolarea şi identificarea naturii disfuncţionalităţilor semnalate: eroare de software, eroare de hardware, eroare de aplicaţie specifică sau eroare de operare, declanşând prompt procedurile de asistenţă tehnica specifică..
2. Lot 2 - Servicii de proiectare, implementare, întreţinere şi actualizare "Programul pentru şcoli al României",
- Servicii de analiză, elaborare, implementare şi întreţinere program
- Servicii de analiză, elaborare, implementare şi întreţinere program
• Analiza cerinţelor pentru soluţia tehnică ce urmează a fi implementată, în conformitate cu prevederile legale;
• Proiectarea şi elaborarea soluţiei tehnice pentru Program;
• Dezvoltarea soluţiei tehnice;
• Testarea soluţiei;
• Instalarea, punerea în funcţiune şi testarea soluţiei tehnice pentru întreg Program (inclusiv aplicaţiile soft personalizate şi bazele de date), la sediul achizitorului utilizând infrastructura şi software-le licenţiate ale achizitorului;.