Feedback
I.D.: 34961543

Servicii de supraveghere si urmarire a lucrarilor de intretinere pe timp de vara a drumurilor judetene din administrarea Consiliului Judetean Braila in perioada 2019-2020

Data publicarii
02.04.19 Exista 75.216 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Termenul limita pentru depunere:
15.04.19
Pretul estimativ:
57.155,56 RON - 231.500,08 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1040856.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia serviciilor de supraveghere si urmarire a lucrarilor de intretinere pe timp de vara a drumurilor judetene ce se vor executa conform Documentatiei de atribuire aferente Anuntului de participare nr. [CN1008150] publicat in SEAP. In conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, art. 13, investitorii au obligativitatea verificarii calitatii executiei constructiilor prin diriginti de s...
Achizitia serviciilor de supraveghere si urmarire a lucrarilor de intretinere pe timp de vara a drumurilor judetene ce se vor executa conform Documentatiei de atribuire aferente Anuntului de participare nr. [CN1008150] publicat in SEAP. In conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, art. 13, investitorii au obligativitatea verificarii calitatii executiei constructiilor prin diriginti de specialitate sau prin agenti economici de consultanta specializati, in baza unor contracte de servicii. Prin achizitionarea acestor servicii se urmareste realizarea lucrarilor in conformitate cu reglementarile tehnice in vigoare. Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire pana la termenul de 6 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Conform art. 160 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, obligatia autoritatii contractante de a raspunde la solicitarile de clarificari este conditionata de transmiterea solicitarilor de clarificicare in termenul impus prin documentatia de atribuire, a se tine cont in acest caz de termenul indicat la I. 3. Posibilitatea de a relua competitia cu semnatarii acordului-cadru: Nu. Durata acordului-cadru: 24 luni. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: se estimeaza incheierea a minimum un contract subsecvent/an si ori de cate ori va fi necesar. Valorile minime si maxime estimate ale lucrarilor se regasesc in centralizatoarele de cantitati/valori anexate caietului de sarcini. VALOARE MAXIMA ESTIMATA ACORD-CADRU: 231.500,08 lei fara TVA VALOARE MINIMA ESTIMATA ACORD-CADRU: 57.155,56 lei fara TVA
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu