Feedback
I.D.: 80662820

Servicii de supraveghere a lucrarilor prin supervizor pentru obiectivul de investitie " Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui"

Data publicarii
07.04.23 Exista 84.421 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Termenul limita pentru depunere:
16.05.23
Pretul estimativ:
1.400.000,00 RON - 1.400.000,00 RON
Documente participare:
  1. Instructiuni pentru ofertanti-signed.pdf
  2. caiet de sarcini-signed.pdf
  3. 003 Contract de servicii Supervizare -signed.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului este prestarea Serviciilor de supraveghere a lucrarilor prin Supervizor, asa cum sunt ment. in modelul de acord contractual aprobat prin H.G. 1/2018, cu modif. si compl. ulterioare, pentru obiectivul de investitii: "Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui", pe durata executiei lucrarilor si pe perioada de garantie a lucrarilor, pana la semnarea procesului verbal de receptie finala a lucrarilor. ...
Obiectul contractului este prestarea Serviciilor de supraveghere a lucrarilor prin Supervizor, asa cum sunt ment. in modelul de acord contractual aprobat prin H.G. 1/2018, cu modif. si compl. ulterioare, pentru obiectivul de investitii: "Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui", pe durata executiei lucrarilor si pe perioada de garantie a lucrarilor, pana la semnarea procesului verbal de receptie finala a lucrarilor. Lucrarile ce urmeaza a fi supervizate constau in: demolari, executia unui zid de sprijin, construirea a 2 corpuri noi de cladire, cladire grup electrogen, cladire centrala termica, cladire statie de oxigen, cladire deseuri, gospodarie apa, bazin de retentie ape pluviale, spatie de preepurare, retele exterioare, sistematizare pe verticala, cabina poarta, spatii verzi, imprejmuire, bransamente, organizare de santier. Prestatorul va avea rolul şi atribuţiile Dirigintelui de Şantier, conform legisłaţiei în domeniu (Ordinul nr.1496/2011, Legea nr.10/1995) şi a Supervizorului potrivit prev. HG nr. 1/2018, cu modif. şi compl. ulterioare. Contractul de servicii de supraveghere a lucrărilor prin Supervizor cuprinde activitatea unui expert cheie (coordonator echipă supervizare) şi a unui număr de experţi non-cheie cum ar fi: inginer asigurarea calităţii, inginer de cantităţi, diriginţi de şantier, coordonator în materie de securitatea şi sănătatea muncii, alt personal considerat necesar pentru îndeplinirea contractului. Prestatorul va avea obligatiile si raspunderile precizate in legislatia in vigoare şi în conformitate cu cerinţele din caietul de sarcini, specifice etapelor de implementare a proiectului, respectiv: a) activităţi preliminare emiterii ordinului administrativ de executie a lucrarilor, b) activităţi pe parcursul derulării execuţiei lucrărilor, c) activităţi post–executie, dupa semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrărilor. Clauza suspensiva: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoz. Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modif. şi compl. ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea angajamentelor/creditelor bugetare cu aceasta destinatie. În cazul în care, indiferent de motive, angajamentele/creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data de solutionare definitiva a eventualelor contestatii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conf. cu prev. art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Lg. 98/2016 cu modif. şi compl. ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că AC nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă AC a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Termenul pana la care orice op. ec. interesat are dreptul de a solicita clarificari sau inf. suplimentare in legatura cu doc. de atribuire este de 19 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii – Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui 28.02.23
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii – Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui  
Achizitie de materiale şi echipamente de specialitate pentru dotarea atelierului de practică a UIP învăţământ special din reţeaua IPT din subordinea Consiliului Judeţean Vaslui în cadrul proiectului “Dotarea unităţilor de învăţământ special din judeţul Vaslui" 17.08.23
Achizitie de materiale şi echipamente de specialitate pentru dotarea atelierului de practică a UIP învăţământ special din reţeaua IPT din subordinea Consiliului Judeţean Vaslui în cadrul proiectului “Dotarea unităţilor de învăţământ special din judeţul Vaslui" 17.08.23
Achizitie de echipamente digitale pentru dotarea laboratorului de informatică şi a atelierului de practică a UIP învăţământ special din reţeaua IPT din subordinea Consiliului Judeţean Vaslui,în cadrul proiectului “Dotarea unităţilor de învăţământ special din judeţul Vaslui 11.08.23
Executia lucrărilor la obiectivul de investiţii “Modernizarea sistemului de semaforizare din municipiul Bârlad si sistem CCTV" 06.03.24
EXECUTIE LUCRARI PENTRU INVESTITIA: “Modernizare străzi prin asfaltare în comuna Duda-Epureni, judeţul Vaslui"  
EXECUTIE LUCRARI PENTRU INVESTITIA: “Modernizare străzi prin asfaltare în comuna Duda-Epureni, judeţul Vaslui" 28.07.23
Execuţie lucrări in cadrul obiectivului de investitii "CONSTRUIRE SI DOTARE CRESA, MUNICIPIUL BÂRLAD, JUDETUL VASLUI" 15.09.22
Lucrări de restaurare, consolidare şi punere în valoare a monumentului istoric "Casa Adam Mitache, azi Muzeul Municipal Huşi", Municipiul Huşi, Strada General Teleman, Nr. 8, Judeţul Vaslui, cod LMI VS-II-m-A-06845 23.11.22